اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

حماسه 9 دی ولایت‌مداری ملت را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان تبعیت از ولایت فقیه و حرکت پشت سر رهبری را موجب ارتقای عزت و عظمت کشور خواند و گفت: در حماسه 9 دی این موضوع عینیت یافت و ولایتمداری ملت را به اثبات رساند.

حماسه 9 دی ولایت‌مداری ملت را اثبات کرد
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج حماسه 9 دی را تجدید میثاق و وفاداری امت اسلامی ایران با امام و رهبرشان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات و خواسته‌های برجسته دشمن در فتنه سال 88 هدف قرار دادن رهبری بود.
وی تصریح کرد: دشمن در این مقطع زمانی به دنبال تبدیل جمهوریت به نظام سلطنتی نبود بلکه قصد ضربه‌ زدن به ولایت فقیه را داشت.
وی به چند مرحله‌ای که مردم به صحنه آمدند و ناامیدی دشمنان را رقم زدند اشاره کرد و افزود: شرکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و حضور سه میلیونی در نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری مدتی بعد از جریانات و فتنه‌های سال 88 نمودی از یکپارچگی و اتحاد امت ایران داشت.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان رهنمودها و روشنگری های مقام معظم رهبری را موجب افزایش بصیرت و آگاهی آحاد مردم عنوان کرد و گفت: 4 میلیون و 800 هزار نفر با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز 9 دی به خیابان‌ها آمدند و برائت و انزجار خود را از استکبار و فتنه گران اعلام کردند.
شاهرودی خاطر نشان کرد: با این حضور پرشور که ناشی از آگاهی و بصیرت مردم بود دشمن پی به ضعف و ناتوانی خود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌هایش در ایران برد.
وی قدرت‌مند بودن نظام را به نفع و سود همه مردم دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه نظام ما نظامی مردمی است در همه مسائل مانند انتخابات، جنگ، صلح، اقتصاد و غیره نقش مردم تعیین کننده و موجبات افزایش قدرت حکومت را فراهم می‌کنند.
وی ادامه داد: هرچه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب و پشت سر رهبری بیشتر باشد عزت و عظمت کشور ارتقای بیشتری خواهد یافت و این مسئله به نفع و سود مردم نیز خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان خواستار بازگویی افتخارات حاصل شده نظام از سوی مسئولان برای مردم شد و گفت: مردم با آگاهی از عزت خود و کشورشان هیچ‌گاه مغلوب دشمن و فریفته وعده‌های واهی آنها نخواهند شد.
شاهرودی اظهار داشت: مردم می‌دانند که آنچه امام و رهبر و دلسوز آنها بیان می کنند به نفع آنها بوده لذا همواره عکس خواسته دشمن که همیشه  قصد ضرر داشته‌اند، عمل خواهند کرد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت، افزود: ماهیت فتنه پیچیده بوده و تشخیص حق و باطل به دلیل نقاب در چهره کشیدن فتنه گران امری مشکل است.
وی در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: در مقابل فتنه‌های مختلف و متنوع دشمنان باید همواره به دنبال ارتقای بصیرت و آگاهی مردم باشیم.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول