اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران

متخلف‌ترین فروشندگان کالا و خدمات در مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران متخلف‌ترین فروشندگان کالا و خدمات در مازندران را در بخش‌های بازار اعلام کرد.

متخلف‌ترین فروشندگان کالا و خدمات در مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور با اشاره به عملکرد هشت ماه ستاد خبری و بازرسی بر بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در سال جاری اظهار داشت: در هشت ماهه گذشته سال جاری، 7 هزار و  625 شکایت صنفی در استان به ستاد خبری این سازمان رسیده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد شکایت ثبت شده 7 هزار و 542 مورد قابل پیگیری بوده است، تصریح کرد: 83 مورد نیز غیرقابل پیگیری بوده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: از مجموع شکایات قابل پیگیری در این مدت 3 هزار و  913 فقره متخلف و 3 هزار و 542 فقره غیر متخلف شناخته شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه 87 فقره در دست بررسی و کارشناسی است، اضافه کرد: از مجموع شکایت‌های دریافتی، 3 هزار و 943 از طریق سامانه 124 دریافت شده است.
هاشم‌پور با بیان اینکه از مجموع شکایات دریافتی، 6 هزار و 146 فقره شکایات مربوط به کالا  بوده است، یادآور شد: یک هزار و 479 فقره شکایات مربوط به خدمات بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت در بخش کالا نیز مربوط به خواروبار، پوشاک، میوه‌فروشی، سوخت، مرغ فروشی، قنادی و لوازم خانگی در استان گزارش شده، گفت: بیشترین شکایت در بخش خدمات مربوط به حمل و نقل، عکاسی و فتوکپی، غذاهای رستورانی و نانوایی بوده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران موارد تخلف بنگاه‌های اقتصادی را شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور اعلام کرد و اذعان داشت: ستاد خبری 124 بازرگانی آماده دریافت اطلاعات و تخلفات اقتصادی است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول