اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که برای کشور شرط تعیین کنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که بتوانند شرط و شروطی برای کشور تعیین کنند.

اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که برای کشور شرط تعیین کنند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کاظم جلالی سه‌شنبه  شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی در حال حاضر مسائل مختلفی را پیگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه این کمیسیون در زمینه رصد هواپیمای بدون سرنشین در حال پیگیری است، افزود: بودجه وزارتخانه‌های مربوط به کمیسیون امنیت ملی نیز در دستور کار این کمیسیون است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین محوریت جریان اصولگرایی را به عهده گرفته و انتظار می‌رود، همه اصولگرایان در زیر پرچم جامعتین حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه حرکت‌های انشقاقی موجب گسست جبهه اصولگرایی می‌شود، ادامه داد: هنوز هم از سوی اصولگرایان کمیته 7+ 8 مطرح می‌شود چراکه می‌داند جبهه پایداری اهمیت وحدت را در موقعیت حساس جامعه به خوبی می‌داند.
جلالی با بیان اینکه وحدت اصولگرایی در بسیاری از استان‌های کشور حاصل شده است، یادآور شد: در حد زیادی اصولگرایان در استان‌ها لیست مشترک برای حضور در انتخابات ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در جریان انتخابات جریان اصولگرایی افراد خود را با تابلو به مردم معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد: مشکلی برای شناخت مردم از جریان اصولگرایی وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از اختلافات اولیه جبهه پایداری و جبهه متحد حضور نمایندگان قالیباف و لاریجانی در این اتحاد بود.
وی با بیان اینکه داشتن تعداد نمایندگان بیشتر از دیگر اختلافات بین جبهه پایداری و جریان اصولگرایی است، متذکر شد: در حال حاضر مشکلی برای حضور جبهه پایداری در 7+ 8 وجود ندارد.
جلالی با بیان اینکه اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که بتوانند شرط و شروطی برای کشور تعیین کنند، افزود: مردم به دنبال انتخاب اصلح هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ربوده شدن چهار مهندس ایرانی در سوریه افزود: وزارت خارجه و دولت سوریه در حال پیگیری موضوع هستند.
 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مهندسان که در نیروگاه برق کشور سوریه کار
می‌کردند، ربوده شده‌اند که این امر نشان می‌دهد توطئه‌ای در کار است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول