اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد

هفتمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان بوشهر، هفتمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی 30 هزار عنوان در قالب 300 هزار جلد کتاب توسط 262 ناشر عرضه شده که از این شمار 250 ناشر ملی است.
یونس محمدی افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه در قالب تخفیف و عرضه بن با 40 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی افزود: هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، اما با حمایت‌های مسئولان امکان پاسخگویی به نیازهای مخاطبان حوزه فرهنگ و هنر فراهم می‌شود.
محمدی، برپایی نشست‌های موضوعی ویژه محرم و عاشورا، گفتمان تخصصی با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم، نقد و بررسی کتاب و برگزاری شب شعر را از برنامه‌های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب بوشهر ذکر کرد.
این مسئول گفت: همچنین بخش جنبی ویژه کودک و نوجوان و فعالیت‌های نقاشی و طراحی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
محمدی بیان کرد: در چند سال اخیر دولت به بحث کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است و استان بوشهر نیز در این زمینه پیشگام است.
وی یادآور شد: در هفتمین نمایشگاه کتاب برای جلب رضایت مخاطبان تلاش شده با بهره‌گیری از تجارب گذشته از نظر کمی و کیفی بهتر از نمایشگاه‌های قبلی باشد.
محمدی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را دانش افزایی عمومی و فراهم کردن زمینه دسترسی علاقه‌مندان به آثار نوشتاری به تازه‌های انتشاراتی ذکر کرد.
نمایشگاه کتاب بوشهر از ششم تا دوازدهم دی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر دائر است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول