اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی دزفول:

1500 متقاضی روستایی دزفول تسهیلات دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی دزفول گفت: در روزهای گذشته بیش از یک‌هزار و 500 نفر متقاضی دریافت تسهیلات در دزفول مبالغ مورد نیاز را دریافت کردند.

1500 متقاضی روستایی دزفول تسهیلات دریافت کردند
سیدرضا هودگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در روزهای گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان این شهرستان توسط واحدهای اعتباری صندوق‌های قرض الحسنه پرداخت شده است.
وی افزود:  این مقدار تسهیلات توسط ۹ واحد اعتباری شهرستان از ابتدای سال تا پایان آبان ماه به یک‌هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی پرداخت شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: واحدهای اعتباری بخشی از عملیات شرکت تعاونی هستند که به صورت متمرکز فعالیت‌های اعتباری برای رفع نیازهای شغلی خدمات ارائه می‌دهند و در دزفول ۱۷ هزار نفر عضو سپرده گذار فعال هستند.
هودگر اضافه کرد: تسهیلات ارائه شده به روستاییان شامل وام قرض‌الحسنه و وام کم بهره بوده و روستاییان کشاورز و تولید کنندگان بخش کشاورزی می‌توانند برای گردش عملیات شغلی اعم از خرید یا اجاره زمین، قرارداد آب و موارد دیگر از این تسهیلات استفاده کنند.
وی تاکید کرد: باید از کشاورزی در این شهرستان به دلیل استعداد بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال حمایت کنیم و در این باره تلاش زیادی انجام شده است.
هودگر خاطرنشان کرد: تلاش برای حمایت از این بخش در سطح شهرستان دزفول انجام شده است و پرداخت وام قرض‌الحسنه تنها یکی از این اقدامات به شمار می‌آید.
شهرستان دزفول با بیش از 490 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول