اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

حماسه 9 دی نمودی آشکار از مردم‌سالاری دینی در ایران بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: حماسه 9 دی نمود آشکاری از مردم‌سالاری دینی در کشور ایران بود.

حماسه 9 دی نمودی آشکار از مردم‌سالاری دینی در ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: مردم ایران در 9 دی سال 88 با آگاهی و بصیرتی کامل به دنیا نشان دادند که اراده و عزم این ملت برای دفاع از کیان سرزمین الهی و ولایت فقیه جاودانه است.
وی با یادآوری این‌که یوم‌الله 9 دی روز تجلی بصیرت دینی ملت ایران و تجدید پیمان با آرمان‌های فرهنگ غنی حسینی و ولایی بود، تصریح کرد:‌ در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت و ارزش‌های خلق شده در این انقلاب به صحنه آمدند و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.
سرداری از این روز به عنوان یوم دفع بلا و خنثی کردن تمام نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمن یاد کرد و افزود: مردم با تأسی به مکتب امام حسین (ع) بدون توجه به احزاب، گروه‌ها و اندیشه‌های ضد دینی یک صدا و با خلوص نیت به صحنه آمدند و به فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام کردند که ایران سرای باقی برای عشق و ارادت به ساحت امام حسین (ع) است.
این مسئول در ادامه سخنان خود تعهد و اخلاص خلق شده در این روز را بی‌نظیر توصیف کرد و ادامه داد: مجاهدت و رشادت آگاهانه در دفاع از نظام اسلامی و عمل به فرامین امام و مقتدای جهان امام خامنه‌ای در این روز شکوهی خاص پیدا کرد و دنیا فهمید که ملت ایران هرگز روی اصول و اهداف خود معامله نمی‌کنند.
وی از این روز به عنوان نماد وحدت و همگرایی واقعی یاد کرد و گفت:‌ دشمنان قسم خورده انقلاب با سوءاستفاده از برخی هیجان‌آفرینی‌های داخلی در روز عاشورای سال 88 سعی کردند تا این انقلاب را با چالشی جدی مواجه کنند اما با وحدت، همگرایی و هم‌صدایی شکست سختی را خورده و از مواضع فریب‌کارانه خود عقب‌نشینی کردند.
سرداری خاطر نشان کرد: در این روز اراده و قدرت الهی متجلی شد و دنیا به این حقیقت پی برد که این انقلاب استوانه‌‌هایی همچون ولایت و امت مجاهد دارد که هیچ ترفندی در آن کارگر نیست.
رئیس شورای شهر اردبیل با بیان این‌که مردم ایران در انتخابات پیش روی مجلس بار دیگر عزم و اراده و وفاداری خود را در دفاع از اسلام و کیان ارزش‌های مکتبی و انقلابی نشان می‌دهند، اضافه کرد: استکبار باید بداند که این ملت آب‌دیده‌تر از آن است که بخواهد ترفند و توطئه‌ای را به وجود آورد.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمن برای انتخابات 12 اسفند ما نیز خواب‌های پریشانی دیده است که تنها با تکیه بر عنصر بصیرت‌افزایی و ولایتمداری می‌توانیم در این باب نیز موفق عمل کنیم.
سرداری گفت:‌ یکی از صحنه‌های چالشی که دشمن در صدد استفاده از این فرصت است عرصه انتخابات به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در همین زمینه کمر همت بسته است تا بتواند اهداف انقلاب ما را مخدوش سازد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول