اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا وسیمای مرکز گلستان:

ولایت‎مداری قلب لیبرال دموکراسی را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا وسیمای مرکز استان گلستان گفت: مردم سالاری دینی و ولایت‎پذیری ملت ایران، قلب لیبرال دموکراسی را نشانه گرفته است.

ولایت‎مداری قلب لیبرال دموکراسی را نشانه رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد شیرمحمدلی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی اظهار داشت: انقلابی که در کشور ایران اتفاق افتاد یک معجزه است که هیچ انقلاب مشابهی به مانند آن نیست.
وی با بیان اینکه ایران برخاسته از یک انقلاب الهی است، تصریح کرد: مردم ما با تمام وجود همواره در تمامی صحنه‌ها به طور خودجوش وارد عمل شده‎اند و 32 سال از این انقلاب دفاع کردند و بار دیگر هم نشان خواهند داد که از آرمان‎های‎شان عقب‎نشینی نخواهند کرد.
قائم مقام صدا وسیمای مرکز گلستان ابراز داشت: نظام اسلامی ایران نظام پیشرویی است که نشات گرفته از یک نظام مردم‌سالاری واقعی و حقیقی است که مردم در آن نقش داشته و ولی‎نعمت هستند.
شیرمحمدلی با اشاره به اینکه ایران یک تنه در مقابل دشمنی‎های نظام استکباری ایستاده است، عنوان کرد: همه باید برای پیشرفت این نظام تلاش کنیم و تا مادامی که درست به وظیفه‎مان عمل کرده و روحیه سربازی و اخلاص در وجودمان موج بزند جای هیچ نگرانی نبوده و آسیبی به این کشور نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه هدف‎گذاری دشمن بر ایمان ملت بنا نهاده شده است، خاطر نشان کرد: آنها می‎خواهند باور مردم، ارزش‎ها و اعتقادات مردم، ولایت مطلقه فقیه را از این کشور بگیرند اما کشور ما با هوشیاری و بصیرت توانسته در مقابل همه دسیسه‎ها پیروز و سربلند میدان باشد.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز گلستان متذکر شد: کشور فرانسه که مدعی دموکراسی در انتخابات است در سال 2002 میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس‎اش چیزی حدود 19.61 درصد و در آن زمان میزان مشارکت مردم ایران 67 درصد بوده است لذا ادعاهای لیبرال دموکراسی اکنون برای همه رنگ باخته و آنها می‎خواهند از طریق رسانه‎های جدید اینترنت، ماهواره و موبایل بر اذهان مردم رخنه کند.
شیرمحمدلی با اشاره به اینکه کشور ایران، دشمنان بسیار ظالم و پستی دارد، اظهار داشت: حفظ این نظام الهی یکی از واجبات است لذا همه مسئولان باید کارها و تصمیمات‎شان در راستای تقویت نظام باشد.
وی با بیان اینکه کار خالصانه همیشه تاثیرگذار است، گفت: امروز که این میزها، قلم‎ها و موقعیت‎ها به امانت به ما سپرده شده‎اند باید به‎ درستی از آن استفاده کنیم و با بهره‎گیری از نعمت تدبیر و تعقل کارهای اثر بخش و تاثیرگذار را شاهد باشیم.
قائم مقام صدا وسیمای مرکز گلستان از اینکه کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته اما به خوبی انعکاس داده نمی‎شوند انتقاد کرد و افزود: باید ضعف اطلاع‎رسانی برطرف شود و مردم ما اقدامات موثری که در کشور اتفاق می‎افتد را حس کنند که اگر چنین اتفاقی نیفتد دشمن از این موقعیت سوء استفاده کرده و نظام ما را به ناکارآمدی متهم می‎کند. 
انتهای پیام/ش10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول