اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

صدرنشین لیگ یک فوتبال را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرپرست نساجی قائمشهر در آستانه بازی این هفته در برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان می‌توانیم تیم صدرنشین جدول را با شکست بدرقه کنیم.

صدرنشین لیگ یک فوتبال را شکست می‌دهیم
رضا نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم از تیم‌های خوب و باتجربه لیگ هستند در روز جمعه تماشاگران بازی زیبا و جذابی را در ورزشگاه شاهد خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه بازیکنانش هفته گذشته در بازی خارج از خانه در یزد به یک امتیاز با ارزش دست یافتند، افزود: در این هفته بازیکنان چند جلسه تمرین سخت و دشواری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و برای این دیدار آمادگی کامل دارند.
سرپرست نساجی قائمشهر گفت: بازیکنان در حال حاضر روحیه و انگیزه بالایی دارند و با تشویق گرم هواداران سه امتیاز بازی در برابر ماشین‌سازی تبریز را کسب خواهیم کرد.
نیکزاد درباره مشکلات تیم نساجی تصریح کرد: تنها مشکل بزرگ تیم در حال حاضر صدور پروانه باشگاه برای مهدی پرهام مالک باشگاه از سوی مسئولان استان است که اگر این کار هر چه زودتر صورت گیرد در ادامه مشکلات باشگاه کمتر خواهد شد.
وی گفت: ماشین‌سازی از تیم‌های خوب کشور بوده که توانسته با کسب نتایج خوب و مطلوب صدرنشین جدول باشد و بازیکنان نساجی باید از همان ابتدا بازی توپ و میدان را در اختیار بگیرند.
سرپرست نساجی قائمشهر در پایان افزود: نساجی قائمشهر از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور است که دیگر تیم‌ها در بازی‌های خانگی نساجی با حضور تماشاگران پرشورش هراس و ترس دارند که این مسئله می‌تواند یک امتیاز برای تیم و بازیکنان نساجی باشد.
به گزارش فارس، تیم نساجی قائمشهر از هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های جام آزادگان روز جمعه 18 آذر از ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم صدرنشین ماشین‌سازی تبریز است.
نساجی قائمشهر هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی در گروه خود جای دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول