اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین اخبار نایب رئیس فدارسیون فوتبال از اصلاح اساس‌نامه، کمیته استیناف و تیم ملی

تاج: افراد توانمندی برای ریاست فدراسیون داریم / کی‌روش ‌یک بازی تدارکاتی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی با یکی از تیم‌های آفریقایی و یا سوئد گفت: کی‌روش تدارک یک بازی را قبل بازی با قطر خواستار شد و فدراسیون فوتبال در حال تدارک این بازی است.

تاج: افراد توانمندی برای ریاست فدراسیون داریم / کی‌روش ‌یک بازی تدارکاتی می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی تاج بعدازظهر امروز که به منظور شرکت در مجمع سالانه فدراسیون فوتبال به مازندران سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه مازندران در فوتبال کشور با توجه به اینکه سه نماینده از این استان در لیگ دسته یک وجود دارد، بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه به لحاظ قدمت و سطح ورزش، فوتبال مازندران با معرفی بازیکنان به تیم‌های متعدد در رده‌های ملی، جوانان، نوجوانان و امید دارای اهمیت است، تصریح کرد: جای یک تیم لیگ برتری در این استان خالی است که امیدواریم از سه تیمی که از این استان در لیگ دسته یک هستند یک تیم به لیگ برتر صعود کنند.
تاج با بیان اینکه لیگ برتر امسال حال و هوای خاص خود را دارد، اضافه کرد: لیگ دسته یک نیز پرشتاب و موتور توسعه‌ای برای توسعه فوتبال کشور بوده است.
 
 
* اگر مجمع انتخابات را به برج سه، سال آینده می‌برد اتفاق‌های خاصی می‌افتاد
نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه درباره آخرین وضعیت مجمع فدراسیون فوتبال نیز گفت: در مورد انتخابات در فدراسیون، دو طیفی شده بود و موافقان و مخالفان در این مورد نظر داشتند.
وی با اشاره به اینکه من در این مورد به طور مفصل صحبت کردم و اعتقادم این است که مجمع به مدت چهار سال، عده‌ای را انتخاب کرده است، تصریح کرد: اگر مجمع تنفسی به مدت دو ماه داد و انتخابات را به برج سه، سال آینده می‌برد به اعتقاد من اتفاق‌های خاصی می‌افتاد و فرصت را برای افرادی که قرار است جدید بیایند، فراهم می‌شد.
تاج ادامه داد: به هر دلیل این اتفاق نیفتاد و تصمیم اینگونه شد که در  17 اسفندماه، انتخابات برگزار شود که به نظر من این زمان نیز فرصت خوبی است. 
 
 
*مزیت انتخاب نواب فدراسیون از سوی رئیس این است که وحدت ایجاد می‌شود
 
وی درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز گفت: اصلاح یک نیاز و یک رویه جاری و ساری است که به عنوان نمونه، «ای اف سی» سالی یک بار اصلاح را  متناسب با رویه و شرایط خودش انجام می‌دهد و فیفا نیز هر چند سال یک بار، این اصلاح‌ را در نظر می‌گیرد.
نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب نائب رئیس فدراسیون فوتبال و تغییراتی که در اساسنامه در این باره ایجاد شد، ابراز داشت: در اساسنامه قبلی شرایط اینگونه بود که نواب رئیس، خودش کاندیدا انتخاب می‌شدند و الان رئیس فدارسیون پیشنهادش این است که خودش، نواب را انتخاب کند و بعد رای‌گیری شود و این رویه دارای محاسن و معایبی است.
وی با اشاره به اینکه حسن این طرح این است که وحدت ایجاد می‌شود، بیان داشت: عیب این مسئله نیز این است که رئیس خودش با سه نواب یکجور فکر کنند و این مسئله چندصدایی را از بین می‌برد و مجمع در اختیار یک نفر است.
 
 
* آدم‌های توانمندتر در فدراسیون برای ریاست فدارسیون وجود دارند

تاج درباره کاندیداتوری خودش برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز گفت: آدم‌های توانمندتر در فدراسیون برای ریاست فدارسیون وجود دارند ولی باید ببینیم که شرایط چگونه است.
نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره چندگانگی و اختلاف سلیقه درباره رای کمیته استیناف و کمیته انضباطی در مورد کاهش محرومیت‌های شیث رضایی و نصرتی اضافه کرد: کمیته انضباطی استیناف توان این را دارد که رای را تعدیل کند و به موجب قانون در رای صادره شده با رئیس فدراسیون نیز جلسه‌ای داشتند که به نظر من رای استیناف نافذ است. 
 
 * کی‌روش درخواست یک بازی تدارکاتی را داده است

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف که از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستند مستقل عمل می‌کنند و این رای نهایی است.
تاج گفت: من جزو منتقدان این رای بودم و اعتقادم این بود رای می‌توانست بهتر از این صادر شود.
نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر اظهار داشت: کی‌روش درخواست یک بازی تدارکاتی را داده است.
وی درباره بازی با یکی از تیم‌های آفریقایی و یا سوئد نیز ابراز داشت: کی‌روش یک بازی را قبل از بازی با قطر خواستار شد و فدراسیون فوتبال در حال تدارک بازی با یک تیم قبل از دیدار با قطر است و امیدواریم از این گروه با اقتدار صعود کنیم. ‌
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول