اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

پژوهشگران سرمایه‌های واقعی کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار گفت: فعالان عرصه تحقیق و پژوهش سرمایه‌های واقعی کشور محسوب می‌شوند.

پژوهشگران سرمایه‌های واقعی کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی در جلسه تجلیل از صنعتگران سبزوار پژوهش و تحقیق را امری ضروری برای همه جوامع عنوان کرد و افزود: غفلت از این حوزه قطعا برای همه کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه نتایج ناخوشایندی را در بر خواهد داشت.
وی نیروی انسانی توانمند را مهمترین عامل در توسعه بخش‌های صنعتی دانست و اظهار داشت: صنعتگران می‌توانند با آموزش افراد غیردانشگاهی مجموعه خود میزان بهره‌وری واحد صنعتی را افزایش دهند.
فرماندار سبزوار ابراز امیدواری کرد: بودجه‌های سنواتی، منابع و امکانات کافی در اختیار پژوهشگران و دانشگاهیان برای بالا بردن فعالیت‌های پژوهشی در همه بخش‌ها قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه پژوهش و تحقیق یکی از مهمترین اصول اساسی حوزه صنعت محسوب می‌شود،گفت: پرداخت هزینه آموزش مدیران، کارکنان و کارگران حوزه صنعت سبزوار برای بهره‌وری بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.
احمد‌‌ برادران خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها در ارائه تسهیلات به بخش صنعت شد و افزود: قطعا این تعامل و همکاری به توسعه و ارتقای بیشتر این بخش کمک  می‌کند.
گفتنی است در این جلسه از تعدادی از صنعتگران و پژوهشگران نمونه سبزوار با اهدای لوح تقدیر شد.
انتهای پیام/ص30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول