اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعت البرز ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعت البرز ضروری است.

توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعت البرز ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسکندر صیدایی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز در کشور ترکیه که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان نوپای البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه اقتصادی و صنعتی است لذا باید تدابیر لازم به منظور توسعه این ظرفیت‌ها در این استان اتخاذ شود.
وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه می‌طلبد تا اقدامات اساسی به منظور تقویت همکار‌ی‌های بین‌المللی در بخش سرمایه‌گذاری و تجارت انجام شود چرا که انجام این مهم از نیازهای توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می‌شود.
صیدایی تأکید کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز در بخش صنعت و اقتصاد می‌توانیم پیش بینی کنیم که البرز در این دو بخش می‌تواند با کشورهای جهان همکاری کند.
وی در ادامه سخنان خود از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و بازرگانی استان البرز خبر داد و گفت: این همایش بین‌المللی در آینده‌ای نزدیک در روزهای پنجم، ششم و هفتم بهمن ماه در کشور ترکیه برگزار می‌شود.
صیدایی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم اکنون مجوز برگزاری این همایش از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران اخذ شده است.
وی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد بسترهای مطلوب سرمایه‌گذاری و معرفی توانمندهای بالقوه اقتصادی و بازرگانی استان البرز عنوان کرد.
این مسئول گفت: استان البرز با توجه به اینکه دارای ظرفیت‌های بالقوه در این زمینه است نیازمند حرکتی شتابان به منظور سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول