اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس؛

سرپرست اداره کل اداری و مالی استانداری فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید اداره کل اداری و مالی استانداری فارس با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس معرفی شد.

سرپرست اداره کل اداری و مالی استانداری فارس معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در این مراسم، فعالیت در حوزه اداری و مالی را نیازمند افرادی توانمند، پرکار، با حوصله و شجاع دانست و گفت: کسانی که در این حوزه مشغول خدمت هستند باید تمام انرژی و توان خود را برای پشتیبانی از دستگاه‌های اجرایی به کار گیرند.
عبدالحسین نافیان، مدیریت اداری و مالی در استانداری فارس را دارای اهمیت فوق‌العاده دانست و با اشاره به گستردگی استان فارس با 29 شهرستان، 83 بخشداری و 18 دفتر و اداره کل، تصریح کرد: مدیریت این اداره کل نیازمند تلاشی شبانه‌روزی است.
وی اضافه کرد: پشتیبانی از فعالیت‌های گسترده استانداری فارس، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و همچنین حفظ انضباط مالی، از مهم‌ترین وظایف اداره کل اداری و مالی استانداری فارس است.
این مسئول با اشاره به پایان ماموریت اداری محمدعلی پور مهدوی، مدیرکل سابق اداری و مالی استانداری فارس و درخواست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازگشت وی به این نهاد انقلابی، از تلاش‌های 13 ماهه وی در استانداری فارس، تقدیر کرد.
در پایان این مراسم، اسماعیل ارجی، ذی‌حساب استانداری فارس، با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل اداری و مالی استانداری فارس معرفی شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول