اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زنجان:

دانشگاه آزاد ابهر به واحد جامع تبدیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد ابهر گفت: امسال امتیاز این دانشگاه از عدد هزار و 550 به دو هزار و 380 رسیده و به واحد جامع تبدیل شده است.

دانشگاه آزاد ابهر به واحد جامع تبدیل شد
یدالله رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امتیازبندی دانشگاه آزاد اسلامی توسط اداره کل تشکیلات و روش‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز در جامعه از نظر سطح علمی به جایگاه رفیعی دست یافته است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد ابهر با بیان اینکه خدماتی که از بدو تاسیس به لحاظ ارتقای آموزش عالی در سطح کشور انجام داده بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: در طول فعالیت دانشگاه آزاد واحد ابهر خدمات بزرگی صورت گرفته که از الطاف الهی است.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال‌ حاضر چهار میلیون فارغ‌التحصیل و یک میلیون و 600 هزار دانشجو دارد.
وی افزود: 404 مرکز و واحد دانشگاهی، 124 آموزشکده سما، 600 مدرسه وابسته به دانشگاه با 60 هزار دانش‌آموز، 35 هزار پرسنل و 30 هزار عضو هیئت علمی از دیگر بخش‌های فعال دانشگاه آزاد اسلامی است.
رجایی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی هم از نظر سطح علمی و هم از نظر تعداد دانشجو در مقایسه با دانشگاه‌های دولتی از جایگاه قابل قبولی برخوردار است، افزود: در مدت 9 سال گذشته تلاش شده که دانشگاه آزاد ابهر به لحاظ علمی به جایگاه اصلی خود برسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اینکه کارهای عمرانی در دانشگاه آزاد ابهر به خوبی پیشرفت داشته، یادآور شد: در حال ‌حاضر در این دانشگاه 105 هزار متر مربع فضای آموزشی مسقف ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن تعداد دانشجویان برای هر دانشجو 10 متر مربع فضای آموزشی و رفاهی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر فضای آموزشی برای هر دانشجو بالاتر از استاندارد‌های کشوری است.
رجایی تصریح کرد: همه تلاش کارکنان دانشگاه آزاد واحد ابهر دستیابی به امتیاز واحد جامع بود که به لطف خدا این امر با امتیاز بندی جدید و کسب رتبه نخست واحد ابهر در منطقه دو کشور محقق شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول