اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد سنندج خبر داد:

برگزاری مسابقه ملی رباتیک در دانشگاه آزاد سنندج

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از برگزاری مسابقه ملی رباتیک درسال 91 در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری مسابقه ملی رباتیک در دانشگاه آزاد سنندج
گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عادل فاطمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در تالار مولوی دانشگاه کردستان، با تاکید بر ایجاد و ترویج فرهنگ استفاده از فناوری‌های جدید در کشور، اظهار داشت: نحوه و چگونگی استفاده از فناوری‌های جدید مهم‌تر از مشکل زیرساخت در بحث فناوری در کشور است.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد برای ترویج و ارتقای فرهنگ استفاده از فناوری‌های نو اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی روش تحقیق به صورت اینترنتی در هفته پژوهش کرد.
فاطمی تصریح کرد: خوشبختانه این مسابقه با استقبال خوبی از طرف همه مردم در سراسر کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور مواجه شد.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: برنامه‌های امسال هفته پژوهش در استان  نسبت به سنوات قبل از کیفیت و کمیت بهتری برخوردار بود.
فاطمی برگزاری نمایشگاه اختراعات، برپایی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری سخنرانی‌های علمی و مسابقه کتابخوانی روش تحقیق به صورت اینترنتی را از جمله برنامه‌های هفته پژوهش امسال عنوان کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد سنندج با داشتن  300 عضو هیئت علمی یکی از ظرفیت‌های خوب استان در زمینه پژوهش محسوب می‌شود.
فاطمی از جذب 100 درصدی بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد طی دو سال پیاپی خبر داد و عنوان کرد: امسال رتبه چهارم جذب اعتبار پژوهشی را در بین دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور کسب کردیم.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اشاره به اجرای 287 طرح پژوهش در این دانشگاه، گفت: از این تعداد 155 طرح آن خاتمه یافته و مابقی در دست اجرا است.
فاطمی میزان اعتبار پژوهشی امسال دانشگاه آزاد سنندج را یک میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد طرح‌های پژوهشی این دانشگاه در راستای رفع مشکلات و نیازهای استان باشد.
وی به دیگر برنامه‌های حوزه پژوهش در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری پنج همایش ملی و منطقه‌ای، برپایی 48 همایش و نشست‌های استانی و راه‌اندازی چهار سامانه پژوهشی از جمله برنامه‌ها و اقدامات انجام شده حوزه پژوهشی این دانشگاه در سال جاری است.
وی با اشاره به برنامه‌های سال آینده حوزه پژوهش دانشگاه آزاد سنندج، خاطرنشان کرد: در سال 91 مسابقه رباتیک به صورت ملی و در 12 لیگ در این دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول