اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان خبر داد

بارش برف و باران از نیمه دوم بهمن‌ماه در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: در دی‌ماه شاهد خشکی هوا و کم‌ترین میزان بارش هستیم در صورتی که از نیمه دوم بهمن‌ماه به صورت نرمال بارش برف و باران در استان داریم.

بارش برف و باران از نیمه دوم بهمن‌ماه در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان، مهدی صالحی به استقرار دستگاه‌های هواشناسی جاده‌ای در نقاط مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز و ایستگاه‌های هواشناسی در استان اصفهان تقویت شده است و با توجه به شروع فصل زمستان در پیش‌بینی هرچه دقیق‌تر وضعیت هوا و اطلاع‌رسانی به مردم آماده‌ایم.
وی به مشکلات سر راه این سازمان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به هزینه 15میلیارد ریالی دستگاه دیتاسنتر که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ابر یارانه‌های پیش‌بینی هوا است این امر تاکنون عملیاتی نشده است.
مدیرکل هواشناسی استان اصفهان در مورد وضعیت بارشی در فصل زمستان افزود: در دی‌ماه شاهد خشکی هوا و کم‌ترین میزان بارش هستیم در صورتی که از نیمه دوم بهمن‌ماه به صورت نرمال شاهد بارش برف و باران در استان هستیم.
وی از وارونگی هوا و خطر آلودگی در دی‌ماه خبر داد و تاکید کرد: در دی‌ماه نیز با آلودگی هوا روبرو هستیم و بایستی با تدابیر مدیریتی به کاهش آلودگی هوا کمک کرد.
همچنین رئیس شورای حمل و نقل استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های کنارگذر شرق و غرب اظهار داشت: در مورد وضعیت کنارگذر شرق پیمانکار مربوطه انتخاب شده و کنارگذر غرب اصفهان 14کیلومتر از این آزادراه برای تکمیل باقی‌مانده است که نیاز به 40 میلیارد تومان هزینه دارد.
هوشنگ عشایری ادامه داد: 20 میلیارد تومان از این هزینه سهم دولت و بقیه توسط پیمانکار و سه شهرداری به عنوان شریک در این پروژه تأمین و تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه اجلاس سران کشورهای غیر متعهد قرار است در اصفهان برگزار شود، تصریح کرد: بر توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان و اضافه شدن پروازها و توسعه حمل و نقل هوایی تاکید داریم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول