اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری:

تنها نماینده فوتسال شمال کشور خطر سقوط دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: تیم خطر سقوط دارد و بازیکنان برای بقا باید تعصب به خرج دهند.

تنها نماینده فوتسال شمال کشور خطر سقوط دارد
سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر وضعیت باشگاه نگران‌کننده است و کادر فنی و بازیکنان باید خطر سقوط را احساس کنند.
وی گفت: در این فصل تیم راه ساری یکی از بدترین سال‌های حضور در لیگ را تجربه کرد که مشکلات زیادی در طول مسابقات در زمینه‌های مختلف داشتیم.
مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در این تیم در حال حاضر با 10 بازیکن در لیگ حضور داریم و برای بقا در لیگ هم امیدوار هستیم.
نجاریان درباره بازی نکردن محمود لطفی گفت: لطفی از تیم راه ساری در فوتسال کشور مطرح شد و به جایگاه خوبی در کشور رسید و خودش هم به خوبی می‌داند که مدیون باشگاه و مسئولان تیم راه ساری است.
وی بیان داشت: هر بازیکنی که با یک تیم قرارداد امضا می‌کند باید به تیم شهرش تعصب داشته باشد تا جایگاه خوبی در بین مسئولان ورزش، دوستداران و هواداران به ورزش استان و شهرستان در آینده پیدا کند.
مدیرعامل راه ساری در ادامه گفت: در حال حاضر علی رعدی قید سرمربیگری در تیم ملی میانمار را با توجه به قرارداد بالای مالی زد، با توجه به تماس‌های مکرری که با او در خارج از کشور داشتیم برای بقا و حفظ سهمیه راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدون هیچ چشم‌داشتی به ایران آمد و به این تیم پیوست.
نجاریان با انتقاد از بازیکنان بزرگ راه ساری گفت: بازیکن بزرگ شهر و تیم راه ساری خود را به مصدومیت می‌زد و حاضر نمی‌شد در این شرایط سخت و دشوار تیم راه ساری را همراهی کند.
وی درباره بازی این هفته تیم‌اش در برابر لبنیات ارژن فارس گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم تا با پیروزی حدودی حضورمان را در لیگ برتر قطعی کنیم.
مدیرعامل راه ساری گفت: برای حضور در این بازی بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را سپری کردند و با آمادگی خوب و برای کسب سه امتیاز راهی شیراز می‌شویم.
نجاریان در پایان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا با کمک علیرضا رعدی یکی از مربیان و مدرسان بزرگ ایران و آسیا، تیم راه ساری به عنوان تنها نماینده مازندران حضورش در لیگ برتر فوتسال کشور حضور مسجل شود.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هشتم دی از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی شیراز مهمان لبنیات ارژن فارس است.
راه ساری هم اکنون با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای داد و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک فوتسال کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول