اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی خبر داد

کاهش 27 درصدی تلفات حوادث رانندگی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در هشت ماه نخست سال جاری 27.9 درصد تلفات حوادث رانندگی در سطح استان کاهش داشته است.

کاهش 27 درصدی تلفات حوادث رانندگی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان جنوبی، محمدرضا نورس اظهار داشت: در هشت ماه نخست امسال 145 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 201 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 27.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی افزود: از تلفات رانندگی هشت ماه امسال 109 نفر مرد و 36 نفر زن بوده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در هشت ماه امسال تصریح کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 87 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن  با 24 نفر در تصادفات درون شهری و 34 نفر در جاده‌های روستایی گزارش شده است.
نورس گفت: همچنین در هشت ماه نخست امسال یک‌هزار و 650 نفر مصدوم حوادث رانندگی در پزشکی قانونی ثبت شده است که از این تعداد یک‌هزار و 163  نفر مرد و 487 نفر زن هستند.
وی یادآور شد: مصدومان حوادث رانندگی امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 0.9 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اضافه کرد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی هشت ماه سال گذشته یک‌هزار و 635 نفر بوده است.
نورس تصریح کرد: در آبان امسال تلفات حوادث رانندگی 19 نفر بوده در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته تنها 5 نفر در حوادث رانندگی در این استان جان باختند.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع 19 کشته حوادث رانندگی آبان ماه، 15 نفر مرد و چهار نفر زن بودند و 11 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی آبان ماه در جاده‌های برون شهری، پنج نفر در جاده‌های درون شهری و سه نفر در جاده‌های روستایی ثبت شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی آبان ماه نیز 188 نفر است که این آمار در مقایسه با 161 مصدوم حوادث رانندگی که در آبان سال گذشته به سازمان پزشکی قانونی مراجعه داشته‌اند 16.8 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول