اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی:

رسانه‌ها آسیب‌های مواد مخدر را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای انعکاس آسیب‌های مواد مخدر بر جسم و روح گام‌ بردارند.

رسانه‌ها آسیب‌های مواد مخدر را اطلاع‌رسانی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم اکبری شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی چگونگی کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی تاثیرهای زیادی بر جای می‌گذارند از این رو می‌طلبد نسبت به انعکاس صدمه‌های مواد مخدر در زندگی فردی و اجتماعی نیز گام‌های بلندی بردارند برای جلوگیری از ورود جوانان به این حوزه خطرناک هشدارهای لازم ارائه دهند.
وی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از ابزارهای مورد استفاده دشمنان علیه ملت‌ها است، تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی برای مغلوب کردن جوانان با اراده و توانمند کشورمان از هر وسیله و حربه‌ای نهایت استفاده می‌کنند به طوری که باید ملت ایران اسلامی با حفظ هوشیاری خود در راستای بی‌اثر کردن این توطئه‌های شوم گام بردارند.
این مسئول بر لزوم آگاه‌سازی جوانان نسبت به آثار شوم استفاده از مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و گفت: امروزه به همت مسئولان و متولیان امور تربیتی جوانان به سطح بالایی از آگاهی در این حوزه دست یافته‌اند، ولی انتظار می‌رود میزان اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در این زمینه بیش از بیش افزایش پیدا کند.
اکبری با بیان اینکه ماموران برای دستگیری و برخورد با متخلفان و مجرمان این قبیل پرونده‌ها به طور مستمر در تلاش هستند، ادامه داد: یک نفر عامل پخت و پز هرویین در هفته گذشته بعد از دریافت گزارش‌های مردمی در ارومیه شناسایی و دستگیر شد.
این مسئول گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یکی از روستاهای ارومیه در زمینه پخت و پز هرویین و فروش آن بین توزیع‌کننده‌ها، رسیدگی به موضوع فوق به قید فوریت در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: بعد از انجام دادن یک سری کارهای اطلاعاتی و محرز شدن موضوع برای پلیس فرد مورد نظر به طور شبانه‌روزی توسط ماموران در کنترل قرار گرفت تا جایی که نامبرده هنگام خروج از منزل پدرش در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد همچنین در بازرسی از منزل متهم حدود دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و ضبط شد.
اکبری ادامه داد: از منزل متهم مقادیری تریاک، حدود شش کیلوگرم نمک مخصوص پخت و پز هرویین، دو عدد پایپ، یک عدد ترازوی دیجیتالی و اقلام و ادوات تهیه هرویین از منزل متهم کشف شد سپس توسط ماموران برای انتقال به مراجع قانونی ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اذعان داشت: فرد دستگیر شده همراه مواد مخدر مکشوفه و یک دستگاه خودروی توقیفی با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شد تا بعد از تکمیل پرونده به رسیدگی بیشتر در مورد جرم وی اقدام شود.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول