اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مطرح کرد

تقابل دو جبهه حق و باطل در انتخابات / انتخابات آینده ‌از آن اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان از تقابل دو جبهه حق و باطل در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تقابل دو جبهه حق و باطل در انتخابات / انتخابات آینده ‌از آن اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا زاکانی در نخستین نشست سراسری جبهه اصولگرایان استان کرمانشاه اظهار کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شرایط پیچیده‌ای برخودار بوده و در سطح کلان تقابل دو جبهه حق و باطل در میان است.
وی ادامه داد: در جبهه حق، نظام اسلامی و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار داشته و در جبهه مقابل که همان جبهه باطل است، نظام سلطه، استکبار جهانی و عناصر ضدانقلاب حضور دارند.
دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: شرایط امروز جامعه هم از لحاظ اقتضای زمانی و هم از بعد شرایط انتخاباتی شرایط ویژه و حساسی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشرفت روز‌افزون نظام جمهوری اسلامی و از طرفی قرار گرفتن نظام سلطه در سراشیبی سقوط باعث شده که سلطنت‌طلبان به فکر امنیتی کردن چهره کشور در ایام انتخابات و ایجاد فتنه‌ای جدید باشند.
دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا مقروض‌ترین کشور دنیا با یک هزار و 600 میلیارد دلار بدهی در سال است و برای تامین بدهی‌های خود باید از بازار کشورهای دیگر استفاده کند که با بیداری اسلامی به وجود آمده در این کشورها، آمریکا بازار خود را از دست داده و در سراشیبی اضمحلال قرار گرفته است.
عضو فراکسیون اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعا رقبایی وارد میدان خواهند شد که دغدغه اصلی آن‌ها آرمان‌های انقلاب نیست و به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات، کاهش مشارکت مردم و مشروعیت‌زدایی از امر انتخابات هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون که انقلاب اسلامی در گام چهارم قرار دارد، کسانی می‌خواهند در انتخابات شرکت‌ کنند که با گفتمان موجود در جامعه که همانا تحقق آرمان‌های امام و رهبری است، مخالف هستند.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان اظهار کرد: عناصر فتنه و انحرافی در حال برنامه‌ریزی جدی برای حضور در انتخابات هستند و ما به عنوان جبهه متحد اصولگرایی باید تلاش کنیم تا علاوه بر ترغیب مردم به شرکت در انتخابات سعی در ایجاد مجلسی توانمند و انقلابی نیز داشته باشیم.
وی در جمع جامعه اصولگرایان استان کرمانشاه تصریح کرد: در این فرصت 2 ماه و چند روزه به انتخابات مجلس، باید وحدت جامعه اصولگرایی حفظ شود و برای فعالیت جدی و اساسی در استان کرمانشاه دست به کار شد.
عضو کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به آرمان‌های گفتمان انقلاب اشاره کرد و گفت: واقع‌بینی در کنار آرمان‌گرایی را باید مدنظر داشت تا اهداف والای انقلاب اسلامی محقق شود.
زاکانی دیگر وظیفه جبهه متحد اصولگرایان را حضور فعال در اجتماع برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم عنوان کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای برهم زدن آرامش جامعه می‌کند و باید با تشویق مردم و به وجود آوردن نشاط انتخاباتی میان آن‌ها مانع حاکم شدن فضای یاس و ناامیدی در کشور شد.
دبیر کل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمع اصولگرایان در راه رسیدن به اهداف انقلاب باید با حرکتی جهادی، ‌واقع‌بینانه و با نگاه آرمانی در عرصه انتخابات حاضر شود.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: با کنار گذاشتن اختلافات و سلیقه‌ها بر اساس هدف مقدس انقلاب می‌توان مجلسی یکپارچه، منسجم و اصولگرا تشکیل داد که ماحصل آن پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
عضو فراکسیون اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور سراسری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول