اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

دولت در سفر چهارم به مطالبات مردم ایلام توجه بیشتری کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت در سفر چهارم به مطالبات مردم ایلام توجه بیشتری کند.

دولت در سفر چهارم به مطالبات مردم ایلام توجه بیشتری کند
نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام از اقشار مختلف مطالباتی از دولت و رئیس دولت دارند که باید به این مطالبات توجه و عنایت ویژه‌ای شود.
وی ادامه داد: رفع بیکاری جوانان، توسعه راه‌ها، ایجاد فرودگاه در مرز مهران، توسعه صنعت و توسعه فعالیت‌های مرز بین‌المللی مهران از جمله مطالبات جدی و به حق مردم استان ایلام است.
این فعال سیاسی - مطبوعاتی اضافه کرد: موتلفه اسلامی امیدوار است سفر رئیس جمهور و دولت به حل بخشی از مشکلات استان از جمله بیکاری کمک کند.
حیدری تصریح کرد: مردم استان ایلام مطالبات و خواسته‌های به حقی از هیئت وزیران در بخش‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال برای جوانان دارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در این سفر در خصوص رفع بیکاری، مصوبات معوق سفرهای قبلی از جمله احداث هشت پروژه بزرگ صنعتی، معضل پتروشیمی ایلام، ایجاد منطقه ویژه تجاری مهران، پتروشیمی دهلران، سیمان ایوان و بدره و احداث راه آهن مصوباتی اتخاذ شود.
وی ادامه داد: رفع مشکلات استان ایلام از دغدغه‌های بزرگ مردم این دیار بوده که باید در سفر چهارم به بخش عمده‌ای از این مشکلات رسیدگی شود.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول