اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

صبای قم میزبان شهرداری ساوه شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای جبران سه هفته ناکامی در خانه از تیم فوتسال شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند.

صبای قم میزبان شهرداری ساوه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنج‌شنبه هشتم دی ماه آغاز می‌شود ولی طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال صبای قم از ساعت 16 روز جمعه نهم دی ماه در دیداری خانگی مقابل میهمان خود شهرداری ساوه به میدان می‌رود.
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست از نیم فصل دوم این رقابت‌ها یکشنبه گذشته میهمان تیم پرسپولیس تهران بود اما این دیدار را با شکستی سنگین برابر میزبان خود پشت سر گذاشت، ضمن اینکه صبایی‌ها در هفته دوم دور برگشت در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مقابل میهمان خود تیم فیروز صفه اصفهان تن به شکست ناباورانه سه بر یک دادند.
با وجود شش هفته ناکامی که با سه تساوی و سه باخت برای تیم فوتسال صبای قم همراه بود، صبای قم در حالی که به دنبال این ناکامی‌ها سرمربی خود یعنی سید مهدی غیاثی را نیز از دست داده بود، در هفته شانزدهم در خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم فوتسال میثاق تهران را با نتیجه جالب توجه پنج بر سه شکست دهد.
از سوی دیگر در حال حاضر شاگردان حسین گنجیان سرمربی جدید تیم فوتسال صبای قم، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال بعد از گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان نوین اصفهان همچنان در مکان چهارم جدول ایستاده‌اند.
هفته چهارم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که این بازی نهمین بازی خانگی تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود.
۱۴ تیم لیگ برتری این هفته در دیدارهایی حساس و سرنوشت‌ساز برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در این بین صبای قم بعد از پشت سر گذاشتن شش هفته ناکامی برابر رقبای خود و کسب پیروزی بر تیم میثاق تهران به دنبال این است که بار دیگر به رده سوم جدول رده‌بندی نزدیک‌تر شود.
صبای قم در هفته دهم رقابت‌ها در سالن پیروزی اصفهان با حساب دو بر یک مغلوب تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان شد، در هفته یازدهم در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود که در این دیدار با حساب چهار بر چهار مساوی کرد.
در هفته دوازدهم باز هم در دیداری خانگی برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها با حساب چهار بر دو پیش بود، در نهایت همانند دیدار با فولاد ماهان اصفهان با نتیجه چهار بر چهار به تساوی دست یافت.
در هفته سیزدهم در حالی که در سالن شهید بهشتی مشهد مقابل تیم علم و ادب به میدان رفته بود و باز هم در این دیدار با حساب سه بر دو تا آخرین ثانیه‌ها از میزبان خود پیش بود، در پایان نتیجه تساوی سه بر سه در این دیدار رقم خورد.
اما دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم فوتسال صبای قم با دو شکست ناباورانه مقابل تیم‌های فوتسال پیروزی تهران و فیروز صفه اصفهان همراه بود و صبا توانست در هفته شانزدهم نهمین برد خود را در مقابل میثاق تهران کسب کند تا با 30 امتیاز در مکان چهارم جدول باقی بماند هر چند تیم‌هایی نظیر گسترش فولاد تبریز و حفاری اهواز سایه به سایه این تیم را تعقیب می‌کنند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول