اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد کرمان:

110 مؤسسه قرآن و عترت در کرمان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تعداد مؤسسه‌های قرآنی استان کرمان در سال 86 چهار مؤسسه بوده که هم‌اکنون 110 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

110 مؤسسه قرآن و عترت در کرمان فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ رضا فتحی‌زاده ظهر امروز در همایش مدیران مسئول مؤسسه‌ها و کارشناسان فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان کرمان اظهار داشت: با توجه به نیاز دنیا به معنویت، کسانی که در زمینه ارتقای فرهنگ دینداری و به ویژه در زمینه آموزش و فراگیر شدن قرآن کریم فعالیت می‌کنند، لازم است تا عملکرد و دستاوردهای خود را ارائه کنند.
وی افزود: برگزاری و اجرای دوره‌های تدبر در قرآن کریم در استان کرمان بسیار لازم است و باید در زمینه‌های مختلف آموزش قرآن اهتمام ویژه داشته باشیم.
فتحی‌زاده تصریح کرد: تعداد مؤسسه‌های قرآنی استان کرمان در سال 86 چهار مؤسسه بوده که هم‌اکنون 110 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان کرمان فعالیت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کرمان فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری در این زمینه‌ها صورت گرفته و صدور 4 هزار گواهینامه پایان دوره آموزشی مؤید این مطلب است.
مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای رفع چالش‌های جامعه روی آوردن به قرآن کریم است و هر کس در هر زمینه‌ای که می‌تواند باید در این راستا کار کند.
وی با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن کریم در بهمن ماه سال جاری افزود: درخواست ما این است که مؤسسه‌ها و کارشناسان قرآن و عترت و همه کسانی در زمینه قرآن کریم فعالیت داشته و دستاوردی دارند در نمایشگاه حضور پیدا کرده و عملکرد خود را ارائه دهند.
فتحی‌زاده گفت: مؤسسه‌های فرهنگی قرآن و عترت باید در نمایشگاه غرفه داشته و تولیدات خود اعم از نرم‌افزار، کتاب، نمایشنامه، هنرهای تجسمی و ... را ارائه کنند.
وی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه قرآن کریم استان کرمان از تاریخ هشت تا 15 بهمن ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌‌شود که دومین همایش مدیران مسئول مؤسسه‌های و کارشناسان فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان نیز همزمان با افتتاح نمایشگاه با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول