اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

دشمنان از اتحاد ملت ایران در هراسند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد تأکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اتحاد و همدلی ملت ایران در هراسند.

دشمنان از اتحاد ملت ایران در هراسند
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کسائیان ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: دشمنان با تفرقه‌اندازی در نظر دارند تا اتحاد و همدلی ملت ایران را از هم گسسته کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون بیگانگان از اینکه هر روز اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در کشور بیشتر می‌شود، نگران بودند به همین دلیل با توطئه‌های شوم خود در نظر دارند تا اهداف مردم و دستاوردهای انقلاب را دچار خدشه کنند.
این مسئول تأکید کرد: در هر زمان که کشور در شرایط خاص مانند انتخابات قرار داشت فعالیت دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بیشتر شد و آنان با یاوه گویی‌ها در نظر داشتند تا انتخابات در کشور را با بحران مواجه کنند.
وی افزود: اما در تمام انتخابات برگزار شده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان نتوانسته‌اند اهداف شوم خود را پیاده کرده و این نشان دهنده دوستداری مردم به نظام ولایت است.
کسائیان خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته دشمنان تمام سعی خود را کردند تا بتوانند این انتخابات را با خدشه مواجه کنند لذا با توطئه‌های از پیش تعیین شده و با یاوه گویی‌هایی می‌خواستند حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را مورد هدف قرار دهند که خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری و ولایتمداری و آگاهی مردم موفق نشدند.
وی افزود: باید به دشمنان و کسانی که در انتظار ضربه زدن به این نظام و مردم هستند گفت که آنان هیچگاه موفق نخواهند شد تا دستاوردهای نظام و انقلاب را مورد هدف قرار دهند.
فرماندار نظرآباد گفت: ملت ایران این انقلاب و دستاوردهایش را ارزان به دست نیاورده‌اند که بخواهند به بهای ناچیزی از دست بدهند.
کسائیان اظهار داشت: هر چند عده‌ای فریب خورده و به ظاهر دوست در نظر داشتند تا خروش ملت ایران در عرصه‌های مختلف را نادیده بگیرند اما سیل خروشان ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی ماه88 بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را سرشکسته و مأیوس کرد و پوزه آنان را به خاک مالید.
وی بیان داشت: ملت ایران این انقلاب و دستاوردهایش را به بهای از دست دادن جوانانی دارند که امروز خونشان درخت انقلاب اسلامی را تنومند کرده لذا هرگز حاضر نخواهند شد که این مهم را از دست بدهند.
فرماندار نظرآباد گفت: حضور پرشور مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.
کسائیان افزود: مردم با انتخاب فردی اصلح و دلسوز نظام بار دیگر انگشت خود را به مهر انتخابات مزین کرده و به این مهم افتخار خواهند کرد.
وی در پایان صیانت از آرای مردم را نیز مهم‌ترین وظیفه مسئولان خواند و گفت: مانند دیگر انتخابات برگزار شده این بار نیز دشمنان با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی مواجه خواهند شد و آنان مأیوس‌تر از گذشته خواهند شد.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول