اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل دارالشفای فردوس خبر داد

پرداخت 57 میلیون هزینه دارو و درمان محرومان فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل دارالشفای امام حسین(ع) شهرستان فردوس گفت: در 9 ماه سال جاری بیش از 57 میلیون تومان در راستای تامین دارو و درمان محرومان منطقه هزینه شده است.

پرداخت 57 میلیون هزینه دارو و درمان محرومان فردوس
حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: از این مبلغ 44 میلیون تومان در امر درمان و انجام عمل‌های جراحی در بیمارستان‌های فردوس، مشهد، بیرجند و تهران و همچنین بیش از 12میلیون تومان در امر تامین داروهای مورد نیاز فقرا هزینه شده است.
وی افزود: با همت نیکوکاران و مشارکت خیران از ابتدای سال جاری هزینه عمل‌های جراحی و هزینه داروهای مورد نیاز بیش از 2 هزار و 140 نفر از فقرا و نیازمندان منطقه از سوی دارالشفای امام حسین (ع) فردوس پرداخت شده است.
اکبری تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی در قالب صندوق‌های نذورات، یادبود اموات، طرح برکت، طرح بیمه در بیمه، جمع‌آوری و در راستای تامین هزینه دارو و درمان بیماران نیازمند هزینه می‌شود.
مدیرعامل دارالشفای امام حسین (ع) فردوس همچنین از برخورداری بیش از 52 هزار نفر از خدمات پزشکی این مرکز در 9ماه امسال خبر داد و یادآور شد: تعداد مراجعان و بیماران به دارالشفا نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است.
شهریاری گفت: از این تعداد یک‌هزار و 360 نفر به پزشک عمومی، 2 هزار و 300 نفر به تزریقات و پانسمان، یک‌هزار و 160 نفر به دندان‌پزشکی، 2 هزار و 750 نفر به فیزیوتراپی و بیش از 2 هزار و 500 نفر نیز به بخش‌های داخلی، اعصاب و اطفال مراجعه کرده‌اند.
اکبری افزود: در حال حاضر بیش از 5 هزار و 300 نفر زیر پوشش پزشک خانواده دارالشفا هستند و از امکانات موجود نظیر فیزیوتراپی، متخصص اطفال، متخصص بیهوشی، متخصص اعصاب، متخصص داخلی، دندانپزشکی و حجامت و گیاه درمانی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول