اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا استان قزوین:

کلاهبردار اینترنتی در قزوین دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری کلاهبردار اینترنتی در این استان خبر داد.

کلاهبردار اینترنتی در قزوین دستگیر شد
علی شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: به دنبال مراجعه فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغ 384 هزار تومان برداشت شده است، مأموران پلیس فتا موضوع را بررسی و با انجام اقدامات فنی دریافتند که فردی طی 14 مرحله از حساب مال‌باخته اقدام به خرید اینترنتی کارت شارژ کرده است.
وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات و تکمیل اطلاعات توانستند فردی را در این خصوص شناسایی و در یک فرصت مناسب طی قرار صوری وی را دستگیر کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی به ارتکاب جرم خود اعتراف کرده و شگرد وی به این صورت بوده که با حضور در گیشه اول کنار متصدی کافی نت‌ها و هنگامی که مشتریان برای ثبت نام اینترنتی رمز دوم کارت خود را به متصدی کافی نت اعلام می‌کنند وی با دریافت شماره اقدام به برداشت از حساب بانکی این افراد می‌کند.
وی تأکید کرد: لازم است شهروندان به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب در هنگام مراجعه به کافی نت‌ها از بازگو کردن رمز دوم کارت به صورت علنی پرهیز کرده و یا بلافاصله پس از عملیات پرداخت اینترنتی نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول