اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و تجارت کردستان:

با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق برخورد شدید شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به ضربات جبران‌ناپذیر کالای قاچاق به تولیدات داخلی بر برخورد شدید با عرضه‌کنندگان قاچاق کالا در استان تاکید کرد.

با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق برخورد شدید شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس شاه‌غیبی در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت اظهار داشت: یکی از وظایف این سازمان و واحد نظارت و بازرسی اصناف اعمال نظارت دقیق و مستمر بر مراکز عرضه و توزیع کالا و خدمات است.
به گفته وی ظرفیت‌ها و توان موجود جوانان این مرز و بوم در خصوص تولید کالاهای با کیفیت مثال زدنی است ولی متاسفانه تعداد محدودی افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر از طریق ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور ضربه جبران‌ناپذیری را به تولیدات داخلی وارد می‌کنند.
شاه‌غیبی گفت: برای گروه‌های مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک، لوازم خانگی و..... داشتن فاکتور معتبر، ضمانت‌نامه معتبر و کد رهگیری کالا الزامی است و اگر کالای فاقد این مشخصات باشد، قاچاق محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بازرسین این سازمان به همراه بازرسان اصناف با تمام توان خود با کالاهای قاچاق برخورد کرده و با هماهنگی‌های به عمل آمده با تعزیرات حکومتی پرونده‌های تشکیلی در این خصوص با سرعت بیشتری بررسی می‌شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از شهروندان خواست تا با عدم خرید کالاهای قاچاق و مصرف تولیدات با کیفیت داخلی از اشتغال پایدار و قدرت رقابت کالاهای ایرانی حمایت کنند و از کسب سودهای نامشروع تعداد محدودی افراد فرصت‌طلب جلوگیری به عمل آورند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول