اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تجهیز راهروهای جرثقیل‌ به سیستم حفاظتی؛

فولاد مبارکه به بزرگ‌ترین دارنده لایف‌لاین جهان مبدل می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس بهینه‌سازی تعمیرات مرکزی فولاد مبارکه اصفهان گفت: در صورت تجهیز سایر راهروهای جرثقیل‌ها به سیستم حفاظتی، شرکت فولاد مبارکه به یکی از بزرگ‌ترین دارندگان شبکه لایف‌لاین جهان مبدل می‌شود.

فولاد مبارکه به بزرگ‌ترین دارنده لایف‌لاین جهان مبدل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مجید نصیری اظهار داشت: لایف‌لاین یکی از روش‌های حفظ جان افراد در هنگام سقوط از ارتفاع است که از افتادن افراد جلوگیری می‌کند و با ایجاد ایمنی سرتاسری بدون نیاز به باز کردن اتصال در مسیر حرکت، امکان استفاده توسط سه کاربر هم‌زمان، و بدون مخاطره سقوط و لغزیدن را فراهم می‌کند.
وی تحقیقات اولیه این پروژه را مربوط به سال 1388دانست و افزود: به دلیل حساسیت و ضرورت اجرای پروژه تمامی مراحل آن طبق استانداردهای بین‌المللی روز دنیا پیگیری، مورد ارزیابی و به دقت دنبال کرد.
کارشناس بهینه‌سازی تعمیرات مرکزی ادامه داد: تمامی فرم‌ها QCTM و دستورالعمل‌های بهره‌برداری به بهره‌بردار تحویل و آموزش‌های مربوط به این سیستم برای حدود 70 کاربر ارائه و گواهی‌نامه معتبر صادر شد.
وی در ادامه تصریح کرد: سیستم حفاظتی نصب شده تنها مجموعه لایف‌لاین کشور در حجم وسیع است که علاوه بر ویژگی‌های خاص طراحی، ساختمانی و اجرایی دارای گواهی‌نامه‌های معتبر بین‌المللی است.‌‌
نصیری بیان داشت: با اتمام پروژه سیستم حفاظتی در حال حاضر ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته فولاد مبارکه یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های لایف‌لاین خاورمیانه را در اختیار داشته و در صورت تجهیز سایر راهروهای جرثقیل‌ها به این سیستم، شرکت فولاد مبارکه به یکی از بزرگ‌ترین دارندگان شبکه لایف‌لاین جهان مبدل می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول