اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رفسنجان:

بوستان‌های رفسنجان بازسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار رفسنجان گفت: تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهر رفسنجان بازسازی می‌شوند.

بوستان‌های رفسنجان بازسازی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اکبر پورمحمدی ظهر امروز در بازدید امام جمعه‌‌، فرماندار‌، اعضای شورای شهر‌ و جمعی از اصحاب رسانه از طرح‌های شهرداری رفسنجان در بازدید از بوستان جوان از بازسازی تمام پارک‌های شهر خبر داد و اظهار داشت: بوستان جوان توسط بخش خصوصی در حال بازسازی است و با ایجاد بخش‌های مختلفی برای آسایش و رفاه تفریحی تمام اقشار در تمام رده‌های سنی است.  
وی گفت: المان پسته‌، ایجاد نرده و آب‌نمای موزیکال از بخش‌های جدیدی است که در این پارک ایجاد می‌شود و به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
پورمحمدی به محدوده پیاده‌‌روی به طول یک کیلومتر این پارک اشاره کرد و بیان داشت: در تابستان به طور متوسط 2 هزار و 500 نفر از فضای پیاده‌روی این پارک استفاده کردند و پر‌جمعیت‌ترین پارکی است که در آن نماز جماعت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مشاروه‌های مذهبی نیز از جمله کارهای فرهنگی در پارک‌ها به ویژه پارک جوان انجام می‌شود، ابراز داشت: پارک ترافیک از دیگر فضاهای قابل توجه‌ در این بوستان است.
پورمحمدی به احداث پل‌های شهر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: پل حضرت ابوالفضل (ع) با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال، پل سیدالشهدا (ع) مهدی‌آباد و همچنین پل شهید محمدی‌پور که سومین پل شهرداری است با هزینه بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در حال احداث است و جلوی ایجاد حوادث زیادی را می‌گیرد.
وی به افزایش بیش از هفت متری مسیر از هر طرف برای راحتی تردد از این پل اشاره و بیان داشت: جدول‌گذاری این مسیر نیز‌ از بلوار کریم‌آباد آغاز شده است.
شهردار رفسنجان با اشاره به همکاری مردم در پرداخت عوارض و مشارکت آن‌ها در ساخت و ساز‌ها بیان داشت: مردم وقتی می‌بینند، کاری انجام می‌شود در پرداخت عوارض تشویق می‌شوند و در‌آمد حاصله شهرداری صرف ساخت و ‌سازها، زیرسازی‌ها و ایجاد فضاهایی مناسب برای مردم می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول