اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نمایندگانی از سراسر کشور

پنجمین کارگاه منطقه‌ای صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی و صنابع دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پنجمین کارگاه منطقه‌ای صنایع دستی با حضور نمایندگانی از سراسر کشور در این استان خبر داد.

پنجمین کارگاه منطقه‌ای صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مهیار صیادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری پنجمین کارگاه و نشست منطقه‌ای آموزش و ترویج بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی در این استان خبر داد.
این مسئول گفت: این کارگاه آخرین کارگاه از دور نخست نشست‌های منطقه‌ای آموزش و ترویج بسته‌بندی صنایع‌دستی است.
صیادیان تصریح کرد: قرار است تا پایان سال جاری 10کارگاه و نشست منصقه‌ای آموزش و ترویج بسته‌بندی محصولات صنایع دستی در پنج منطقه‌ موردنظر این معاونت برگزار شود.
معاون صنایع دستی این استان ادامه داد: استان کهگیلویه‌ و بویراحمد به نمایندگی از منطقه جنوب میزبان پنجمین کارگاه و نشست منطقه‌ای آموزش و ترویج صنایع‌دستی است.
صیادیان بیان داشت: معاون و هنرمندانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان هفتم دی به مناسبت برگزاری این کارگاه گردهم می‌آیند.
این مقام مسئول با اشاره به این‌که در سطح کشور با تولیدات ارزشمند صنایع‌دستی برخورد می‌کنیم که از وضعیت بسته ‌بندی مناسبی برخوردار نیستند، گفت: نبود بسته‌بندی صحیح و مناسب با محصول تولید شده تا به حال آسیب‌های بسیاری را به بازار فروش این تولیدات وارد کرده‌است.
وی اضافه کرد: این کارگاه همراه با مسابقه، طراحی و بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی با محوریت بافته‌ها برگزار می‌شود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی این استان افزود: قرار است آثار منتخب 10 کارگاه منطقه‌ای در نخستین جشنواره و گردهمایی سراسری بسته‌بندی صنایع دستی به نمایش درآید.
انتهای‌ پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول