اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی:

نارسایی‌های دفاتر زیارتی رفع شود

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: نارسایی‌هایی در دفاتر زیارتی آذربایجان غربی وجود دارد که باید رفع شوند.

نارسایی‌های دفاتر زیارتی رفع شود
اسماعیل درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخی از دفاتر زیارتی که معمولا به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند نارسایی‌هایی در اعزام افراد به عتبات دارند.
وی با تاکید بر رفع مشکلات موجود در این زمینه، ‌تصریح کرد: دفاتر زیارتی که دچار نارسایی و کاستی در راستای خدمات‌رسانی هستند باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این نارسایی‌ها اقدام کنند.
این مسئول اعلام کرد: برخی از دفاتر زیارتی در اعزام به حج عمره سه برابر سازمان حج و زیارت استان مبالغی دریافت می‌کنند و زمانی که باید خدمات ارائه دهند حتی 50 درصد خدمات حج و زیارت استان را ارائه نمی‌کنند.
درخشان با بیان اینکه باید مردم در این زمینه کاملا هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: مردم نباید فریب تبلیغاتی که در اکثر موارد صحت نداشته و جنبه عملی شدن را نخواهد داشت، بخورند.
وی گفت: سازمان حج و زیارت به عنوان یکی از سازمان‌های شناخته شده و به نام در اعزام به عتبات است.
این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های زیارتی این سازمان در نیمه دوم سال جاری، اظهار داشت: برنامه‌های زیارتی برنامه‌ریزی شده و تکمیل است همچنین تدارکات، حمل و نقل، تغذیه، برنامه زیارتی و فرهنگی قبل از اعزام‌ها برنامه‌ریزی شده و به صورت مدون به اجرا گذاشته می‌شوند.
مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به زمان اعزام افراد به حج عمره، افزود: اولویت اعزام‌ها برای حج عمره تعیین و سپس به افراد اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول