اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعیین هشت طرح امکان‌سنجی صنعتی در فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تعیین هشت طرح امکان‌سنجی صنعتی در فارس خبر داد.

تعیین هشت طرح امکان‌سنجی صنعتی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها پس از اعلام نخستین فراخوان، از بین طرح‌های محققان، صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه صنعت، انتخاب شده است.
هاشمی افزود: این طرح‌ها مبتنی بر ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان فارس و بر مبنای طرح‌های صنایع نوین بوده و اجرای آن دارای توجیه اقتصادی تشخیص داده است.
وی اضافه کرد: در این مرحله مشاوران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و انتخاب طرح‌های موجود، برنامه‌های توجیهی و فنی خود را به منظور اجرایی کردن این طرح‌ها ارائه دهند.
هاشمی ادامه داد: با ارائه طرح‌های توجیهی توسط مشاوران، این طرح‌ها برای ارائه به سرمایه‌گذاران به منظور تولید صنعتی، آماده می‌شوند.
وی تصریح کرد: به شرکت‌های مشاوره‌ای برای ارائه طرح‌های مشاوره‌ای و توجیهی هزینه تهیه طرح پرداخت می‌شود.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه هشت طرح موجود از بین بیش از 100 طرح انتخاب شده است گفت: این طرح‌ها شامل تولید مقوای دوبلکس از باگاس، تولید ورق هسته‌ای سیلیس‌دار، تولید فیلم ضد خوردگی تولید چوب مصنوعی، تولید لوازم یک‌بار مصرف دندان‌پزشکی، تولید کالسکه و صندلی خودرو کودک، تولید پودر میکرونیزه از ضایعات حاصل از برش، سنگ و تولید ریشه شیرین بیان با روش اقتصادی است.
هاشمی همچنین بیان کرد: این طرح‌ها پس از ارائه طرح توجیهی توسط مشاوران به سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران ارسال و سپس از طریق پایگاه اینترنتی سازمان و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.
وی تصریح کرد: مشاوران حقیقی می‌توانند حداکثر تا هشتم دی‌‌ماه جاری با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به دریافت طرح‌ها اقدام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول