اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای استان فارس:

تکلیف دو عضو شورای شهر شیراز مشخص شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: تکلیف دو عضو شورای شهر شیراز هر چه سریع‌تر مشخص شود.

تکلیف دو عضو شورای شهر شیراز مشخص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مظفر مختاری بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت دو عضو شورای شهر شیراز‌ اظهار داشت: رای شورای حل اختلاف وضعیت حضور دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز را مشخص می‌کند.
رئیس شورای اسلامی استان فارس اضافه کرد: حکم دادگاه بدوی این دو عضو صادر شده و ما در انتظار اعلام دادگاه تجدید نظر این دو عضو شورا هستیم.
وی با بیان اینکه رای دادگاه به شورا و فرمانداری اعلام و پس از آن طی جلسه شورای حل اختلاف با ریاست استاندار فارس، دو نماینده مجلس، مدیرکل دادگستری و... تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: چنانچه رای به اخراج مستقیم صادر شده باشد احتیاجی به شورای حل اختلاف نیست اما اگر غیر از این باشد شورای حل اختلاف تشکیل و رای صادر می‌شود.
مختاری در ادامه با بیان اینکه طبق قانون عدم حضور چهار هفته‌ای این دو عضو شورا تکلیف را به خودی خود مشخص می‌کند، گفت: طبق قانون این دو عضو شورای شهر شیراز چنانچه از چهار تا شش هفته در شورا حضور نداشته باشند وضعیت روشن است و ادامه فعالیت آنان ممکن نیست.
وی با اشاره به تاثیرات این اتفاق بر شخصیت و جایگاه شورای شهر شیراز، خاطرنشان کرد: زمانی که توقع داریم که شورای شهر بحث مدیریت واحد شهری را دنبال کند این‌گونه رفتارها به طور یقین بر شخصیت شورا تاثیر منفی می‌گذارد.
رئیس شورای اسلامی استان فارس در مورد اعضای جدید شورای شهر شیراز نیز گفت: محمد حق نگر و حجت‌الاسلام محمد میری دو عضو عدل‌البدل شورای اسلامی شهر شیراز هستند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول