اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند:

حضور سجادی و شبان در ترکیب گیتی محتمل است/ تماشاگران آملی گذشته‌ها را فراموش کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال لیگ برتری گیتی پسند اصفهان گفت: حضور علی سجادی و مجتبی شبان به دلیل مصدومیت در بازی امروز مقابل کاله محتمل است.

حضور سجادی و شبان در ترکیب گیتی محتمل است/ تماشاگران آملی گذشته‌ها را فراموش کنند
رضا مومنی امروز قبل از حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین کاله و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 17 امروز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سه روز بعد از بازی مقابل هاوش گنبد در آمل اردو زدیم و تمرینات خود را شروع کردیم.
وی با اعلام اینکه بازیکنان تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می برند، افزود: مصمم هستیم تا نتیجه مورد نظر را در آمل کسب کنیم.
مومنی با اشاره به اینکه امیدواریم بازی پرتحرک، زیبا و تماشاگرپسندی را از دو تیم شاهد باشیم، گفت: هر تیمی اگر در بازی حساس امروز کم اشتباه‌تر باشد نتیجه بازی را از آن خود خواهد کرد.
وی درباره تیم کاله و بازیکنان ملی پوش خود بیان داشت: کاله از بهترین والیبالیست‌های کشور بهره می‌برد، البته ما نیز بازیکنان ملی‌پوش زیادی بهره‌مندیم حتی بازیکنان ذخیره ما نیز در حد تیم ملی است.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری گیتی پسند اصفهان با تاکید اینکه مربی کاله نیز تدابیر خاصی برای این بازی اندیشیده، اشاره کرد و یادآور شد: ما نیز تمام بازی‌های کاله مازندران را آنالیز کردیم و تمرینات خود را نیز براساس بازبینی فیلم بازی‌های کاله در نظر دیدیم و سعی داریم با پوشاندن نقاط ضعف خود، نقاط قوت را تقویت کنیم.
مومنی درباره استعفای "مصطفی کارخانه" ادامه داد: کارخانه از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربیان والیبال ایران است و واقعا جای او در تیم گیتی پسند خالی است.
وی اضافه کرد: کارخانه بعد از سه شکست خانگی که بیشتر به خاطر بعد جسمانی، روحی و روانی بود دست به استعفا زد البته بازیکنان ملی‌پوش این تیم تمام انرژی خود را در ژاپن صرف جام جهانی والیبال کرده و در بازی‌های لیگ برتر دچار ضعف شدند که این امر باعث شد کارخانه تصمیم به کنارگیری از گیتی پسند گرفت.
سرمربی تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه برد این تیم مقابل هاوش گنبد در خارج خانه حاصل تدابیر مربی جدید بود یا شک بعد از استعفای کارخانه، ابراز داشت: آمدیم تا به این تیم کمک کنیم و تنها کاری که با آمدن در گیتی پسند انجام دادم بار روحی و روانی بازیکنان را کاسته و ترس از باخت را از ان گرفتم. 
  
* حضور سجادی و شبان در ترکیب تیم والیبال گیتی پسند محتمل است
مومنی با تشریح اینکه پیروزی مقابل هاوش کمک زیادی برای رویارویی مقابل کاله کرد، اضافه کرد: از شرایط بحرانی گذشته خارج شدیم.
وی درباره محروم و یا مصدوم احتمالی دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال گفت: سید علی سجادی و محمد شبان از بازیکنان موثر این تیم هستند از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده همچنین حضور آنها مقابل کاله به نظر فیزیوتراپ و کادر پزشکی تیم بستگی دارد.
این سرمربی والیبال سلامتی بازیکنان را از مهم‌ترین اهداف تیم دانست، خاطرنشان کرد: حضور این دو بازیکن در بازی امروز محتمل است.
مومنی با اشاره به اینکه تماشاگران آملی تنها به تشویق تیم خود بپردازند و گذشته‌ها را فراموش کنند، گفت: خواهشی که از تماشاگران دارم این است که در سالن تنها به تشویق تیم خود بپردازند، البته برخی تماشاگرنماها در هر شهری دست به تشنج می‌زنند، ولی والیبال دوستان آملی خوب این رشته ورزشی را می‌فهمند و به حمایت تیم خود می‌پردازند.
مومنی در پایان اذعان داشت: تماشاگران کاله دست به توهین بازیکنان حریف نزنند و تنها به کار خود بپردازند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول