اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان دو صحرانوردی کشور

نبود حمایت‌کننده مالی بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی‌کاران فارس است

خبرگزاری فارس: قهرمان دو صحرانوردی کشور گفت: دو و میدانی فارس توانمندی‌های بسیاری را دارد اما نبود حمایت کننده مالی بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی‌کاران فارس است.

نبود حمایت‌کننده مالی بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی‌کاران فارس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن عابدی که در رقابت‌های دو صحرانوردی کشور که به میزبانی بوشهر برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی کشوری را برای خود و استان فارس به ارمغان بیاورد، بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دو و میدانی‌کاران فارس به دلیل نبود حامی ملی همواره مجبور هستند برای پیشرفت و رشد خود در رقابت‌های لیگ کشور به نام دیگر تیم‌ها شرکت کنند.
وی در مورد فعالیت در رشته دو و میدانی گفت: با توجه به فعالیت برادرم در این رشته ورزشی به دو و میدانی علاقمند شدم و پس از اینکه در رقابت‌های مختلف دانش‌آموزی چند عنوان قهرمانی را به دست آوردم، از یک سال و نیم قبل به صورت تخصصی و زیر نظر مربی خود، علی مانیزان در دوهای استقامت فعالیت خود را آغاز کردم.
عابدی افزود: در سال جاری پس از کسب مقام‌های اول و دوم دو در سطح پنج هزار و 10 هزار متر قهرمانی بزرگسالان کشور در شیراز، حضور در مسابقات قهرمانی صحرانوردی کشور را در برنامه مسابقات خود قرار دادم و با حمایت هیئت و راهنمایی‌های مربی خود مدت چهار ماه در اردوی شیراز تمرینات را پیگیری کردم که نتیجه آن کسب نشان طلا و قهرمانی در مسابقات کشوری بود.
این قهرمان خوش‌آتیه دو و میدانی استان فارس، ضمن تشکر از زحمات سیروس زارع رئیس هیئت دو و میدانی اضافه کرد: حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال آینده در چین برگزار می‌شود به عنوان هدف بعدی و شرکت در رقابت‌های جهانی و المپیک از دیگر اهداف ورزشی است که برای خود تعیین کرده‌ام و امیدوارم با توکل به خدا و تمرینات سخت به این اهداف دست یابم.
قهرمان دو صحرانوردی کشور در پایان با تشکر از علی مانیزان مربی و سیروس زارع رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس تصریح کرد: در دو و میدانی فارس هم ورزشکاران و استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و هم مربیان با دانش و ارزشمندی هستند که می‌توانند ورزشکاران را به سطوح بالا برسانند و امیدوارم مسئولان عالی‌رتبه با تعیین حامی مالی شرایط حضور نخبگان دو و میدانی فارس را در لیگ کشور فراهم آورند چرا که حضور در لیگ ورزشکاران را همواره آماده و سرحال نگه می‌دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول