اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمان خبر داد

سرمایه‌گذاری در 14 منطقه نمونه گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر 41 منطقه نمونه گردشگری در سطح استان کرمان وجود دارد که در 14 منطقه نمونه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

سرمایه‌گذاری در 14 منطقه نمونه گردشگری کرمان
محمدحسین تجلی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان کرمان استقبال چشمگیری دارند.
تجلی عنوان کرد: در حال حاضر 41 منطقه نمونه گردشگری در سطح استان کرمان وجود دارد که در 14 منطقه نمونه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار در سایر مناطق نمونه گردشگری فراهم شده است، افزود: در حال حاضر طرح‌های ارسالی سرمایه‌گذاران برای مناطق نمونه گردشگری باقیمانده در دست بررسی برای تصویب است.
قائم‌مقام اداره ‌کل میراث ‌‌فرهنگی استان کرمان با اشاره به همکاری و تعامل بانک‌ها برای ارائه تسهیلات مالی به سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک‌های استانی امکان ارائه تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال به طرح‌های گردشگری را دارند.
تجلی ارائه تسهیلات بیشتر از سقف مذکور به طرح‌ها و پروژه‌های عظیم را منوط به موافقت شعب مرکزی بانک‌های عامل در تهران دانست و بیان داشت: در صورت افزایش میزان سقف تسهیلات اعطایی بانک‌های استانی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با سرعت بیشتری اجرا می‌شوند.  
همچنین از امروز جمعی از هنرمندان صنایع دستی به صورت گروهی آثار خود را به مدت‌ پنج روز در محل خانه صنایع دستی کرمان به نمایش گذاشتند.
علی زاهدیان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که با عنوان "تسنیم" برگزار می‌شود، 40 اثر هنری از هفت هنرمند صنایع دستی به معرض نمایش درآمده است.
وی افزود: این نمایشگاه با سرپرستی سید‌ مهدی ریاضی برپاست و ایشان دارای سابقه هنری بیش از 10 سال است.  
زاهدیان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و 17 تا 19 عصر به خانه صنایع دستی ابتدای خیابان شهید بهشتی کرمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول