اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قم:

نیازمندان قم تا پایان سال آینده صاحب‌خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: در رابطه با مسکن مهر معلولان و نیازمندان شرایط خوبی در استان ایجاد شده است و تا پایان سال آینده بخش اعظمی از نیازمندان دارای مسکن می‌شوند.

نیازمندان قم تا پایان سال آینده صاحب‌خانه می‌شوند
ابراهیم حاجی مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پیشرفت مثبت ساخت و ساز مسکن مهر در استان قم اظهار داشت: موضوع مسکن مهر در استان با حمایت‌های استانداری و همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.
وی افزود: سازمان بهزیستی استان قم در ارتباط با تعداد متقاضیان مسکن مهر و خانواده‌های زیر پوشش خود هیچ گونه محدودیتی نداشته و هر تعداد از افراد زیرپوشش که واجد شرایط مسکن باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
حاجی مظفری گفت: این متقاضیان می‌توانند در پروژه‌‌های مسکن مهر، تعاونی و انبوه‌سازان جانمایی شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضر مسکن 2 هزار نفر از افراد واجد شرایط سازمان بهزیستی استان قم با هماهنگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در محل پروژه‌ها مشخص شده و در حال ساخت و ساز است.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم با بیان اینکه عملیات ساخت و ساز مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 15 تا 70 درصدی همراه است، عنوان کرد: تمام افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی و واجدین شرایط مسکن مهر، می‌توانند با تشکیل پرونده از این مزیت استفاده کنند.
وی با اشاره به اتمام پروژه مسکن مهر برای نیازمندان و جامعه هدف استان قم تا پایان سال آینده 91 تصریح کرد: با مساعدت دولت دهم، هزینه بالغ بر 4 میلیون تومان سرانه به‌عنوان کمک بلاعوض برای تمام مسکن‌های در حال ساخت که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد، برای نیازمندان در نظر گرفته شده است.
حاجی‌مظفری ابراز داشت: همچنین سازمان بهزیستی استان قم برای پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری به اتمام برسد، هزینه آورده آن را از اعتبارات دولتی به منازلی با متراژ زیر 75 متر که در توان مالی معلولین باشد، پرداخت می‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم گفت: در حال حاضر در خصوص مسکن مهر معلولین و نیازمندان شرایط خوبی در استان ایجاد شده است و تا پایان سال آینده تمام نیازمندان دارای مسکن می‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول