اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت گرفت

آشنایی کارکنان هلال‌احمر با قوانین مرحله دوم راهنمایی و رانندگی

خبرگزاری فارس: همزمان با اجرایی شدن مرحله دوم قانون جدید راهنمایی و رانندگی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با جدیدترین قوانین مصوب شده آشنا شدند.

آشنایی کارکنان هلال‌احمر با قوانین مرحله دوم راهنمایی و رانندگی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره به صورت همزمان در 8 شعبه هلال‌احمر سراسر استان برگزار شد.
محمدعلی کاووسی ادامه داد: در این دوره 250 نفر از امدادگران، اعضا و کارکنان جمعیت هلال‌احمر آموزش دیدند.
وی تصریح کرد: این دوره‌ها برای نخستین بار با همکاری نیروی انتظامی در هلال‌احمر برگزار شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف امدادگران هلال‌احمر در پایگاه‌های جاده ای کمک به حادثه دیدگان تصادفات بین شهری و حاضر شدن در صحنه تصادف است.
کاووسی افزود: این خود می‌تواند دلیل محکمی بر اشرافیت هرچه بهتر این افراد با قانون‌های جدید راهنمایی و رانندگی داشته باشد.
وی ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ترویج آموزش‌های همگانی تصریح کرد: اگر آموزش‌های همگانی ترویج نمی‌شد ما شاهد کاهش تلفات در سطح استان نبودیم.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران ما با حداقل زمان رسیدن به سر صحنه‌های ناگوار توانسته‌اند تلفات را به حداقل برسانند.
کاووسی تصریح کرد: یکی از افتخارات دیگر این استان این است که امدادگران ما توانسته‌اند زمان رسیدن به سر صحنه حادثه را به زیر 10 دقیقه برسانند.
وی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر استان روزهای پنجشنبه هر هفته اقدام به برگزاری کلاس‌های توان افزایی کارکنان و اعضا فعال هلال‌احمر سراسر استان در کلیه شهرستان‌ها می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول