اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال؛

دیدار هلال احمر و گل گهر 7 دی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم‌های والیبال هلال احمر قم و گل گهر سیرجان مهم‌ترین بازی هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را هفته آغازین دی ماه در قم برگزار می‌کنند.

دیدار هلال احمر و گل گهر 7 دی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور روزهای حساس دور رفت خود را پشت سر گذاشته است، 13 تیم حاضر در گروه‌های دوگانه برای کسب جواز صعود به مرحله بعد از هفتم دی ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.
در گروه دوم مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که اتفاقا نسبت به گروه نخست یک تیم بیشتر در آن حضور دارد و در آن هفت تیم برای کسب جواز صعود به مرحله دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند، هلال احمر قم هم اکنون در مکان چهارم جدول از بخت خوبی برای صعود به دور دوم گروهی برخوردار است.
تیم والیبال هلال احمر قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم که جدالی از نخستین هفته دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، بعد از اینکه در خانه برابر تیم والیبال شهرداری زاهدان ناباورانه تن به شکست داد، هفته آینده در تلاش برای کسب چهارمین پیروزی خود با تیم والیبال گل گهر سیرجان که سابقه طولانی حضور در لیگ برتر کشور را دارد، مسابقه می‌دهد.
در این دیدار که در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد شاگردان علیرضا خوشرویی در تیم هلال احمر قم در تلاش برای صعود از مرحله گروهی باید شکست خانگی هفته هفتم مقابل تیم شهرداری زاهدان را نیز جبران کنند.
در این مسابقه خانگی تیم والیبال هلال احمر قم از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه هفتم دی ماه ماه برابر تیم والیبال گل گهر سیرجان در حالی به میدان می‌رود که پیش از این در خانه موفق به شکست تیم‌های والیبال هیئت شیروان و شفق اردکان شده است و در آخرین بازی خانگی در حالی که تا آخرین لحظات دو بر صفر از سد تیم شهرداری زاهدان گذشته بود، تن به شکست سه بر دو داد.
این در حالی است که والیبالیست‌های هلال احمر قم چهارشنبه سه هفته قبل در خانه میزبان تیم والیبال شفق اردکان یزد بودند و در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بودند بازی کاملا برتری نسبت به مهمان خود ارائه کرده و موفق به کسب برتری سه بر صفر شدند و البته جمعه هجدهم آذر ماه در قزوین میهمان تیم آینده‌‌سازان این شهر بودند و میزبان خود را سه بر یک شکست دادند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول