اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

71 درصد خانوارهای روستایی آذربایجان‌شرقی از گاز استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، از گازرسانی به 904 روستای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 71 درصد خانوارهای روستایی استان زیرپوشش گاز قرار گرفته‌اند.

71 درصد خانوارهای روستایی آذربایجان‌شرقی از گاز استفاده می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و 45 هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: 100 درصد خانوار شهری و بیش از 71 درصد خانوار روستایی استان زیرپوشش گاز قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به عملکرد گازرسانی به جایگاه‌های CNG در استان ادامه داد: تاکنون 126 جایگاه CNG فعال در سطح استان وجود دارد که 11مورد از آن در سال جهاد اقتصادی گازدار شده است.
دینی تصریح کرد: تاکنون 904 روستای استان گازدار شده که 43 روستای آن مربوط به عملکرد سال‌ جاری است و با توجه به موقعیت کوهستانی و صعب‌العبور بودن اغلب روستاهای باقیمانده، گازرسانی در استان با تلاش و همتی مضاعف به منظور بهره‌مندی تمام هم استانی‌های عزیز از نعمت گاز طبیعی ادامه دارد.
وی همچنین گفت: در هشت ماهه سال‌ جاری، بیش از 67 هزار اشتراک‌پذیری شهری و روستایی انجام پذیرفته است.
دینی با اشاره به اجرای حدود 40 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سال ‌جاری اظهار کرد: در راستای گازرسانی مطلوب و بالانس شبکه گاز شهری بیش از 32مورد ایستگاه CGS، 234مورد TBS  ، 205 مورد ایستگاه CPS و 40مورد ایستگاه ترکیبی CGS/TBS با ظرفیت‌های بالای گازرسانی در هر ساعت در سطح استان احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوای استان و به منظور جلوگیری از افت فشار گاز، این شرکت اقدام به برگزاری جلسات مدون و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعیین کشیک استان به منظور بررسی وضعیت حوادث و فشارهای گاز در تمام شهرهای استان کرده که پیش‌بینی می‌شود در سایه همکاری هرچه بیشتر مردم فهیم استان و تلاش و مساعی شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت گاز، جریان گاز به طور مستمر تأمین و توزیع شود.
دینی با اشاره به 10 هزار و 633مورد نصب انشعاب در سال ‌جاری گفت: با وجود افزایش تعداد مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری، گازرسانی به صنایع استان با شتابی بالا ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر رعایت موارد ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، لزوم فرهنگ‌سازی این امر را در بین مشترکان خواستار شد و تصریح کرد: اطلاع­رسانی از محورهای اساسی توسعه و ارتقا سلامت اجتماعی به شمار رفته و تبلیغات موثر از شاخصه­های اصلی حفظ ارزش­های نهضت خدمت­رسانی و تقویت باورها و اعتقادات مردم  است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول