اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون؛

بیش از 2500 نفر به عضویت سامانه مجازی مسجد ما در آمده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: تاکنون از ابتدای ایجاد سامانه مسجد ما بیش از 2 هزار و 500 نفر عضو این سامانه شده‌اند.

بیش از 2500 نفر به عضویت سامانه مجازی مسجد ما در آمده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر عصارنیا در حاشیه آیین اختتامیه مرحله نخست اولین جشنواره پورتال ملی مساجد حمایت از فعالان فرهنگی مساجد را از برنامه‌های این سازمان دانست و اظهار کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر عضو سامانه مسجد "ما" شده‌اند که این رقم در آینده‌ای بسیار نزدیک به دو برابر افزایش می‌یابد.
وی افزود: توجه به فرهنگ و سیره رضوی، ترویج سبک زندگی دینی و افزایش شادی و نشاط با رویکرد دینی از مهم‌ترین اهداف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های فرهنگی در سطح کلانشهر مذهبی کشور است.
عصارنیا ایجاد پورتال ملی مساجد را گامی مؤثر در راستای گسترش سبک زندگی دینی در جامعه به‌ویژه برای جوانان برشمرد و تصریح کرد: گسترش سبک دینی در سطح شهر مشهد بسیار مهم است و طرح‌هایی از این قبیل مورد حمایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد قرار می‌گیرند.
وی نهم دی ‌ماه روز بیعت مردم با ولایت و نزدیکی به دهه فجر را جزء مناسبت‌هایی برشمرد که حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی صورت می‌گیرد و افزود: نیرومند شدن فعالان فرهنگی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در پورتال ملی مساجد برای تمام مسئولان مهم و ارزشمند است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در پایان گفت: یک بسته محتوایی که شامل اقلامی همچون نرم‌افزار و کتاب برای نیرومند شدن فعالان در حوزه‌های مختلف به تعداد 5 هزار بسته پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول