اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ایران خودرو تبریز:

1500 کارگر ایران‌خودرو تبریز به سرکار بازگشتند/ خط تولید پیکان وانت تبریز به کار افتاد

خبرگزاری فارس: قائم مقام ایران خودرو تبریز از بازگشت یک هزار و 500 کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: خط تولید این کارخانه با تولید 550 دستگاه بازگشایی شد.

1500 کارگر ایران‌خودرو تبریز به سرکار بازگشتند/ خط تولید پیکان وانت تبریز به کار افتاد
 غلامرضا صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پس از نشست اخیر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیرعامل ایران خودرو و معاون پارلمانی رئیس جمهور، پلیس راهنمایی و رانندگی مجوز شماره‌گذاری وانت را در نامه‌ای به این کارخانه ابلاغ کرد و این کارخانه از دیروز به تولید وانت پیکان پرداخته است.
وی افزود: در حال حاضر  سه خط تولید این کارخانه با تولید 550 دستگاه در روز فعالیت خود را آغاز کرده است.
صادقیان با بیان اینکه یک هزار و 500 کارگر این کارخانه بر سر کار حاضر هستند، گفت: حتی امروز به هیچ یکی از کارگران مرخصی داده نشده و تمام کارگران این کارخانه حاضر و مشغول به فعالیت هستند،
قائم مقام ایران خودرو تبریز، تصریح کرد: در 9 ماهه امسال در این کارخانه حدود 80 هزار دستگاه وانت پیکان تولید و به بازار عرضه شده است.
صادقیان درباره 30 هزار دستگاه خودرو تولید شده این کارخانه که به دلیل عدم شماره‌گذاری در این کارخانه مانده و دپو  شده بود، نیز گفت: 21 هزار دستگاه از این خودرو  پیش فروش شده و ما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به دست مشتریان برسد تا پیش از شرمنده آنها نشویم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول