اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

افزایش امنیت اسناد هویتی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: افزایش امنیت اسناد هویتی بسیار ضروری است.

افزایش امنیت اسناد هویتی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران ثبت احوال استان قزوین بیان کرد: کار ثبت احوال کار پرحجم و حساس است و حوصله زیادی می‌خواهد و در عین حال خدمات گسترده‌ای را با توجه به کمبود پرسنل در راستای رضایتمندی مردم انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: برون سپاری یکی از راهکارهای مناسب خدمات‌رسانی بهتر به مردم است و یکی از راهکارهای کاهش هزینه‌های مردم در دستگاه‌ها و دریافت خدمات؛ برون سپاری و الکترونیکی کردن خدمات است.
استاندار قزوین افزود: بخش‌هایی از خدمات ثبت احوال نیز می‌تواند در این راستا به مردم ارائه شود و در برون سپاری و واگذاری بخش‌هایی از خدماتی باید پیشتاز و نمونه باشد و در راستای سرعت خدمات‌رسانی به مردم در حداقل زمان و با کمترین صرف هزینه از اقداماتی است که باید مورد توجه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.
وی با اشاره به ضرورت افزایش امنیت اسناد هویتی تصریح کرد: افزایش امنیت اسناد هویتی بسیار ضروری است و مقام معظم رهبری نیز در این رابطه در راستای ارتقا امنیت کشور و رفع دغدغه‌های مردم تأکید زیادی دارند.
عجم به افزایش و پرحجم شدن کار ثبت احوال در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کار ثبت احوال نیز پرحجم‌تر از گذشته می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ما در راستای انسجام بخشی و تقویت توان مجموعه ثبت احوال تلاش می‌کنیم تا بخشی از زحمات پرسنل در سه ماهه باقیمانده پایان سال جبران شود.
استاندار قزوین تأکید کرد: احداث نمایندگی‌های ثبت احوال در شهرستان‌های استان ضروری است و استفاده از ساختمان‌های بلااستفاده کم مصرف دولتی در راستای احداث نمایندگی‌های ثبت احوال در شهرستان‌های استان یکی از راه‌های رفع این مشکل است.
در ادامه مدیرکل ثبت احوال استان قزوین اظهار کرد: در سال جاری اداره کل ثبت احوال استان در اجرای طرح تحرک رتبه برتر را کسب کرد.
اصغر آراسته افزود: در راستای ساماندهی ثبت وقایع حیاتی افزایش درصد ثبت وقایع طبیعی در مهلت قانونی، صدور حدود 50 هزار شناسنامه جدید، استقرار سامانه الکترونیک، راه‌اندازی سایت‌های اداره کل و ادارات تابعه، راه‌اندازی آرشیو الکترونیک اسناد هویتی، رشد رضایت‌مندی ارباب رجوع و راه‌اندازی هفت نمایندگی ثبت احوال در استان از اقدامات این اداره کل در استان طی دو ساله اخیر بوده است.
وی یادآور شد: هدف از اجرای برنامه‌های فوق افزایش رضایتمندی مردم استان است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول