اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن تهران:

طرح روستاهای هدف گردشگری تهران تقویت می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از تقویت طرح روستاهای هدف گردشگری این استان خبر داد.

طرح روستاهای هدف گردشگری تهران تقویت می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی خوئینی عصر امروز در حاشیه برگزاری همایش رفع معضلات طرح‏های هادی روستایی که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، بخشداران این دو شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستا و دیگر مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مهم در سایه پیگیری‏های مستمر نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به عنوان پایلوت در این دو شهرستان در حال اجراست.
وی ادامه داد: طرح روستاهای هدف گردشگری با سود جستن از قابلیت‏های طبیعی و فرهنگی این نواحی برای توسعه صنعت توریسم و رونق اقتصادی آن اجرایی می‏شود.
خوئینی، صنعت توریسم را محل درآمدی پایدار برای مناطق روستایی خواند و افزود: صنعت توریسم می‏تواند به عنوان درآمدی پایدار نقشی بارز در زمینه توسعه و رونق اقتصادی نواحی روستایی ایفا کند.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: دیگر مناطق روستایی استان تهران نیز می‏توانند از تسهیلات این طرح بهره‏مند شوند.
وی با اشاره به عمده گلایه اهالی روستایی در خصوص طرح‏های هادی خاطرنشان کرد: کوچک در نظر گرفتن بافت روستا و تعیین کاربری‏های خدماتی در اراضی ملکی اهالی عمده گلایه مردم نواحی روستایی را تشکیل می‏دهد.
خوئینی با بیان اینکه طرح هادی روستایی سند توسعه این مناطق است، گفت: اگر قرار بود هر فرد برای اجرای امور روستا به طور خودمحور اعمال سلیقه کند، آنگاه نیازی به صرف هزینه‏های هنگفت برای تهیه طرح هادی نبود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: همه باید احترام و رعایت قانون را وظیفه خود قلمداد کرده و بدان عمل کنند.
وی با اشاره به مزایای طرح‏های هادی روستایی خاطرنشان کرد: نباید با رها کردن جانب انصاف بر نیمه خالی ظرف تاکید کرد.
خوئینی تصریح کرد: اختصاص اعتباراتی قابل توجه به نواحی روستایی از طریق اجرای طرح‏های هادی محقق شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول