اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری نهاوند خبر داد

دپوی 110 هزار تن ماسه و نمک در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری نهاوند گفت: مقدار 110 هزار تن ماسه و نمک در انبارهای اداره راه و ترابری ذخیره شده است.

دپوی 110 هزار تن ماسه و نمک در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی احمدوند ظهر امروز در جمع راهداران نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور شهرستان‌ها و استان‌های غربی به مرکزی کشور دارای شرایط ویژه و خاص به ویژه در فصل سرما همزمان با بارش نزولات آسمانی است لذا آمادگی همه عوامل راهداری نهاوند ضروری است.
وی با اشاره به ایجاد سه پایگاه راهداری به  نام راهدارخانه گرین، راهدارخانه فیروزان و راهدارخانه مرکزی در شهر نهاوند به عنوان ستاد اصلی خبر داد و افزود: 50 دستگاه انواع خودروها از نوع لودر، بلدوزر، گریدل، کامیون‌های ویژه برف‌روبی، نمک‌پاش و... آماده شده‌اند جاده‌های شهری و روستایی به سرعت اقدام کنند.
رئیس اداره راه و ترابری نهاوند از آماده شدن 70 نیروی آموزش دیده به عنوان راهدار، نگهبان، راننده، کمک راننده و امدادگران در مدت بیش از 110 روز از 15 آذر امسال تا 15 فروردین سال 91 در نهاوند خبر داد و گفت: برای نمک‌پاشی سریع در سطح جاده‌های امسال مقدار 110 هزار تن ماسه و نمک در انبارهای این اداره ذخیره شده است.
وی از وجود 433 کیلومتر راه حوزه استحفاظی نهاوند خبر داد و ابراز کرد: از این مقدار بیش از 200 کیلومتر جاده اصلی و مابقی فرعی روستایی است.
احمدوند تأکید کرد: با توجه به محاسن ایجاد بزرگراه و چهارخطه کردن محورهای مواصلاتی نهاوند در مسیرهای ورودی از سه‌راهی بروجرد تا خروجی نهاوند سه راهی کنگاور فیروزان، امسال چهار کیلومتر از این محور از مسیر نهاوند به سمت فیروزان آماده آسفالت می‌شود.
وی با اشاره به اتمام 12 کیلومتر از این محور در مسیر سه‌راهی بروجرد به نهاوند افزود: با ایجاد پروژه چهارخطه کردن محورهای مواصلاتی اصلی نهاوند آمار تصادفات منجر به فوت به نحو مطلوبی کاهش یافته است که نشان دهنده عزم دولتمردان در برقراری شرایط مطلوب برای تردد مسافران، رانندگان و خودروهاست.
رئیس اداره راه و ترابری نهاوند وجود برخی پایگاه‌های راهدارخانه نهاوند را علاوه بر کمک‌رسانی به مسافران و خودروهای حوزه استحفاظی نهاوند توانسته‌اند به دلیل مجاورت با گردنه صعب‌العبور نورآباد بخشی از کمک رسانی به مسافران این محور در حوزه استحفاظی استان لرستان را با منظور کمک انسان‌دوستانه انجام دهند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول