اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز

5 مقام برتر چهارمین جشنواره ملی حرکت به تبریز رسید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه تبریز با بیان اینکه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز حضوری غرورانگیز در چهارمین جشنواره ملی حرکت داشتند، گفت: 5 مقام برتر چهارمین جشنواره ملی حرکت به تبریز رسید.

5 مقام برتر چهارمین جشنواره ملی حرکت به تبریز رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، رجب ایزدی با بیان اینکه 5 مقام برتر چهارمین جشنواره ملی حرکت به تبریز رسید، اظهار کرد: در این جشنواره انجمن­های علمی دانشجویی دانشگاه موفق به کسب پنج مقام برتر شده و با دریافت لوح سپاس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تندیس طلایی حرکت و جوایز ویژه مادی و معنوی، مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی افزود: بر این اساس حمید پایا دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشگاه تبریز به‌عنوان دبیر دبیران برتر انجمن علمی کل کشور، انجمن علمی مکانیک دانشگاه تبریز به‌عنوان انجمن برگزیده در بخش اختراع، انجمن علمی گیاه‌پزشکی دانشگاه تبریز به‌عنوان انجمن برگزیده در بخش کارآفرینی، انجمن علمی ساخت و تولید دانشگاه تبریز به‌عنوان انجمن برگزیده و غرفه دانشگاه تبریز به‌عنوان غرفه برتر در برگزاری چهارمین جشنواره موفق به کسب رتبه برتر شدند.
ایزدی اضافه کرد: همچنین در چهارمین جشنواره ملی حرکت، دانشگاه تبریز با ارائه هفت عنوان طرح و دستاوردهای دانشجویی از انجمن‌های علمی به‌عنوان تخصصی‌ترین و برترین غرفه را در میان دانشگاه‌ها به خود اختصاص داد.
وی گفت: چهارمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تاکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت با هدف نمایه‌سازی دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها، مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولید شده در انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌ها، شناسایی و تقدیر از انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده در عرصه‌های، شناسایی معرفی و تقدیر از شرکت‌های دانشجویی صنعتی کارآفرین، مخترع پژوهشگر، خیران برگزیده صنعت و دانشگاه و ایجاد فن بازار و نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی در کنار صنایع به منظور تقویت پیوندها میان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازی در این مسیر برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول