اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت و کهنوج:

تولید علم مهم‌ترین ملاک پیشرفت ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت و کهنوج گفت: در جهان کنونی ما، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های سنجش پیشرفت ملت‌ها، تولید علم و دانش در عرصه‌های مختلف حیات بشری است.

تولید علم مهم‌ترین ملاک پیشرفت ملت‌هاست
پیمان نامور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های عمده اقتصاد کشور است که به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بی‌شمار نقش شایسته‌ای در توسعه اقتصاد کشور به ویژه از دیدگاه اشتغالزایی دارد.
وی با اشاره به حساسیت تولید دانش در پیشرفت ملت‌ها تصریح کرد: در جهان کنونی ما، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های سنجش پیشرفت ملت‌ها، تولید علم و دانش در عرصه‌های مختلف حیات بشری است.
نامور بیان کرد: کتاب‌ها، مقالات، گزارش‌ها، همایش‌ها، سمینارهای علمی، مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و مجلات از جمله مهم‌ترین محمل‌های عرصه دانش محسوب می‌شوند.
وی بیان داشت: برگزاری جلسات علمی سبب ارتقای سطح دانش علاقمندان و مکان مناسبی برای تبادل نظر میان دانش‌پژوهان، استادان و محققان می‌شود.
نامور گفت: این امر انسجام و هماهنگی بیشتر پژوهشگران با بخش‌های اجرایی و تولید و مشخص کردن نیازهای اساسی مطالعه و تحقیق را فراهم می‌کند.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت و کهنوج خواستار تعامل بیشتر نخبگان حوزه کشاورزی و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف این بخش برای پیشرفت و توسعه کشاورزی در جنوب استان کرمان شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول