اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 زمینه علمی؛

جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مرحله نخست جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا با رقابت دانش‌آموزان در شش زمینه علمی در کرمان آغاز شد.

جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا در کرمان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز مرحله نخست جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا با رقابت دانش‌آموزان در شش زمینه علمی در کرمان آغاز شد.
مجتبی سعیدیان رئیس پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ابن‌سینا کرمان صبح امروز در حاشیه آغاز این جشنواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز جشنواره دانش‌آموزی و رقابت آنها در شش زمینه علمی اظهار داشت: دانش‌آموزان در زمینه قرآن و معارف اسلامی، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، ادبیات فارسی و علوم اجتماعی با هم رقابت می‌کنند.
وی افزود: تاکنون در دبیرستان‌های ناحیه یک، گروه‌های علمی تشکیل شده‌اند و تمام امور توسط دانش‌آموزان سرگروه و با همکاری مسئولان مدارس در حال انجام است.
رئیس پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ابن سینا کرمان تصریح کرد: در قالب جشنواره ابن‌سینا نخستین مسابقه کمیکار «ماشین‌های شیمیایی»، طراحی پوستر با موضوع مشکلات حاشیه‌نشینی و فرهنگ آپارتمان‌نشینی، به دنبال گنج، امر به معروف و نهی از منکر، قرآن و علوم، داستان و قطعه ادبی، مشاعره، طراحی شجره‌نامه برای یکی از صفات و بیماری‌های خانوادگی، پل‌های ماکارونی و ساعت آفتابی برگزار می‌شود.
سعیدیان خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقه در سطح مدارس ناحیه یک در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری و مرحله نهایی در اردیبهشت ماه سال 91 برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول