اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمدآباد یزد:

اصولگرایی بر پایه اسلام و پذیرش ولایت‌فقیه استوار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمدآباد یزد گفت: اصولگرایی بر پایه اسلام و پذیرش ولایت‌فقیه استوار است.

اصولگرایی بر پایه اسلام و پذیرش ولایت‌فقیه استوار است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدکاظم مدرسی جمعه شب در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان یزد اظهار داشت: دین و حکومت دینی دو بال در کنار یکدیگر هستند و هیچکدام بدون دیگری سودبخش نخواهد بود.
وی افزود: هر بنایی بدون ستون محکم فرو خواهد ریخت و نظام ما نیز که به برکت وجود امام و برکت خون صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر مستحکم شد، اکنون بنایی محکم است و باید امانتدار این جمهوری اسلامی باشیم.
مدرسی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی الگو و اسوه کشورهای اسلامی به لحاظ وجود همین استحکام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اصولگرایی بر چهار اصل استوار است، ابراز داشت: اسلام، جمهوری اسلامی یا به تعبیری قانون اساسی، خط و سیره امام و پذیرش ولایت مطلقه فقیه، چهار اصلی است که اصولگرایی بر آن استوار است.
امام جمعه محمدآباد یزد با بیان اینکه اصولگرایی شاخصه‌هایی نیز دارد، افزود: ناسازگاری با کفار، نگاه رحمت و مهربانی نسبت به یکدیگر، پای‌بندی به واجبات دینی در آشکار و... از شاخصه‌های مهم و اساسی پای‌بندی به رشد و اعتلای جامعه اسلامی است.
وی تاکید کرد: اصولگرایان مانند ریشه گیاهی هستند که در کنار آن جوانه‌های دیگر نیز می‌روید و آن جوانه‌ها را حمایت می‌کنند تا در آینده اصولگرا شوند تا به برکت این حمایت، کشاورز این جریان (امام خمینی) را به حیرت درآورند و دشمنان را اسلام را دچار عصبانیت کنند.
مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یزد مشکلات فراوانی دارد، اما اجمالا اگر دست به دست هم ندهیم و نقطه نظرهای خاص خود را کنار نگذاریم و گرد یکدیگر جمع نشویم، دیگرانی که حداقل صلاحیت را دارند وارد مجلس شده و می‌شوند.
وی اذعان داشت: اکنون کسانی از یزد وارد مجلس شده‌اند که با یک سئوال از روی جناح بازی خود و تسویه‌ حساب‌های سیاسی از یک وزیر، یک هفته وقت مسئولان استان را می‌گیرد.
این همایش شب گذشته در مجموعه غدیر با حضور علیرضا زاکانی عضو جبهه متحد اصولگرایان و جمع زیادی از فعالان اصولگرای استان برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول