اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر پخش برنامه‌های عزاداری محرم؛

رسانه ملی در یزد تجلیل شد

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز یزد به خاطر پخش عزاداری‌های محرم و پوشش مناسب این برنامه‌ها مورد تجلیل قرار گرفت.

رسانه ملی در یزد تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد، در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد از تلاش رسانه ملی در پخش عزاداری‌های مردم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) تقدیر و تشکر شد.
این گردهمایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دیگر ائمه جمعه سراسر استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، از تلاش‌های صدا و سیما برای انعکاس ارزشمند عزاداری مردم یزد در شبکه استانی و سایر شبکه‌های سراسری قدردانی شد و این موضوع در سطح کشور برای استان یزد باعث افتخار و سربلندی اعلام شد.
صدا و سیمای مرکز یزد در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در معاونت سیما هزار و 200 دقیقه عزاداری هیئت‌های مذهبی در مسجد روضه محمدیه و دیگر هیئت‌های عزاداری شهرستان‌های استان را پخش کرد.
در معاونت صدا نیز برنامه های "بیاد حسین"، "یک قدم تا عرش" (ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی)، "پیام جاوید"، "نسیم صبح"، "خشت اول"، "خلوت انس"، "دوستان جوان"، سخنرانی و پخش نوحه و در مجموع 3هزار و 520 دقیقه برنامه پخش شد.
در معاونت اطلاعات و اخبار نیز 20 مورد گزارش تصویری و مکتوب به تهران ارسال شد و پخش 460 مورد گزارش رادیویی و تلویزیونی در شبکه استانی با مجموع  432 دقیقه گزارش خبری توانستند همراه با عزاداران محرم در سطح استان تجلی‌بخش این شور حسینی در کشور باشند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول