اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

شرایط برای برگزاری انتخابات در دشتی فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: با تدابیر اندیشیده شده شرایط لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان دشتی فراهم است.

شرایط برای برگزاری انتخابات در دشتی فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری دشتی با حدیثی از امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: ایشان می‌فرمایند اگر شما نمی‌توانید برای کسانی که صادقانه خدمت، تلاش و برنامه ریزی می‌کنند جبران و خدمتی در حق آن‌ها کنید با زبانتان از آن مجموعه تقدیرکنید.
فرماندار دشتی حمایت، نظارت و هدایت‌های امام جمعه خورموج  را ستودنی دانست و گفت: از تلاش تمام مدیران اعم از شورای تامین و دیگر مدیران اجرایی شهرستان که تلاش‌هایی در حد توان داشته‌اند و در یک فضای مناسب با کمال تعامل و همدلی با برنامه ریزی در راستای منویات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور از هیچ کوششی در جهت خدمت به مردم کوتاهی نکرده‌اند تشکر می‌کنم.
وی گفت: همه مدیران در راستای هدفمندی یارانه‌ها به شایستگی کمک کردند و در ارتباط با سرشماری عمومی نفوس و مسکن به زیبایی مدیریت و همیاری داشتند.
رئیس ستاد حوزه‌های انتخابات دشتی و تنگستان گفت: این شهرستان‌ها آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی هستند که حتی اگر بگویند شنبه آینده می‌خواهیم انتخابات را برگزار کنیم این آمادگی در این شهرستان وجود دارد و مسئولان شهرستان نیز با این ستاد همکاری و تعامل خوبی داشته‌اند.
وی به نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به این که استراتژی دشمن در 9 دی براندازی نظام بود مدیران شهرستان با تهیه بروشور، پوستر طرح سوال در این زمینه آماده کرده‌اند و بنا است بین اقشار مختلف مردم توزیع کنند و جلساتی در زمینه برگزاری هر چه باشکوهتر ایام الله دهه فجر در دشتی گرفته شده است.
هاشمی اضافه کرد: امروز مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده نشانه عنایت الهی است و باید با تلاش و کوشش بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.
وی در ادامه از حسین باغداری که مسئولیت معاون سیاسی فرماندار را پذیرفته تقدیر کرد و گفت: از استاندار، معاون سیاسی استاندار، امام جمعه خورموج و دوستانی که زبان خیر را گشودند و حسن نیت داشتند که این اتفاق افتاد تشکر می‌کنم.
نماینده ارشد دولت در دشتی یادآور شد: باغداری از نیروهای ولایتی، دارای اندیشه صحیح سیاسی اسلامی، از مراتب علمی خوبی برخوردار و دارای تجربه مدیریتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر آموزش و پرورش بخش کاکی بودند و از مدیران شهرستان انتظار همکاری با وی را داریم تا بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
در ادامه امام جمعه خورموج نیز صحیفه سجادیه را از سرمایه‌های عظیم معنوی عنوان کرد و گفت: ما باید از این سرمایه‌های عظیم علمی، معنوی و عرفانی که در اختیار ما است استفاده کنیم.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح متذکر شد: با توجه به این سرمایه های عظیم متاسفانه امروز بچه‌های ما دنبال عرفان‌های وارداتی از هندوستان، آمریکا، غرب و شرق هستند.
وی گفت: البته اسم عرفان‌هایی که وارداتی است را باید عرفان کاذب نهاد که اوقات و وقت پرکردن است.
مصلح ضمن تبریک به باغداری اذعان داشت: پیشنهادات فراوانی به وی شده بود، اما با توجه به اینکه ایشان خدماتی خوبی را در شهرستان انجام داده‌اند، این انتصاب جای تقدیر دارد .
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول